Ga naar inhoud

Chroomlijsten voor de passat 3b


mangaman

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ben nieuw op het forum en heb de volgende vraag.

 

Heb me pas een passat gekocht voor de familie uitbreiding. Het is het model uit 98 in variant uitvoering. De motor was defect (het blijkbaar bekende V5 kwaaltje gesprongen ketting)maar heb ik inmiddels al gereviseerd. loopt nu mooi

Nou vind ik de auto op zich heel mooi maar kan altijd wel wat gepimpt worden.

Nou ben ik op zoek naar chroomlijsten voor rondom de zijramen zoals de faceup ze heeft. Maar geeft het deze wel. Via de dealer zijn ze niet te krijgen maar er moet toch wel een of andere tuning boer die dingen namaken..lol. Vind van alles in het chroom behalve de raamlijsten.

 

hoor graag van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet wel dat je nep-chromen lijsten kunt kopen maar die moet je zelf op maar knippen en erop plakken,

dit werkt bij alle ramen goed behalve het kleine raampje achter die bocht onderin is te scherp, zelfs met een fohn

verwarmen werkt niet, want na een tijdje krult hij er daar af, dus namens mij ook dezelfde vraag..... waar kun je originele kopen, of goede kwaliteit namaak??

Link naar reactie
Delen op andere sites

offtopic: Hoeveel km had je V5 gelopen ? hand of automaat ? Wat kostte je kettingrevisie ?

 

optopic: Ik zoek zelf voor m'n 3b uit 2000 ook wat chroom accentjes zoals een grille MET VW logo voorzien van echte metalen lamellen, dus niet die plastic tape spullen. Als iemand wat tegenkomt ; ik hou me aanbevolen, voorals je 't zelf in handen hebt gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

offtopic: Hoeveel km had je V5 gelopen ? hand of automaat ? Wat kostte je kettingrevisie ?

- Passat had 207.000 gelopen, is hadgeschakeld en koste mij alleen materiaal, bloed, zweet en tranen. Ik had de passat met motorschade gekocht en heb hem zelf gemaakt. De onderdelen zijn niet zo heel duur geloof dat het misschien max 170 zal zijn voor de geleiders, kettingen en spanner. alleen het is heel veel werk. Zelf heb ik eerst de versnellingsbak uitgebouwd want dat was dan goed te doen zeiden ze op en ander forum. Echter als ik geweten had dat die !@!@# onderste 2 schroeven zo moeilijk los gingen had ik meteen de motor compleet eruit gehaald. Dit heeft me nu wat extra tijd gekost.

Denk dat de normale tijd voor het maken van een ketting zo'n 20 uurtjes zijn maal een gemiddeld uurloon van 70 euro dus je zult een kleine 2000 kwijt zijn voor de revisie schat ik . misschien dat iemand die het vaker gedaan heeft het een stuk sneller doet. Dit was dus heel offtopic

 

Verder met ontopic.

al bedankt voor de reacties en zal zeker eens contact opnemen met wesgo. Maar vind het wel vrij prijzig. Ik weet natuurlijk niet wat voor kwaliteit het is en of het nog iets speciaals het is maar origineel kan ik het voor nog geen 450 nieuw bij de dealer krijgen(wel de 3bg) Moet toch wel ergens goedkoper te krijgen zijn

 

iets anders. weet iemand nog een andresje voor de chromen instaplijsten en kofferbak lijst. Had een mooie site gevonden maar ben hem vergeten op te slaan en nu vind ik hem niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel de chromen lijst voor achter op de bumper.

Er zit een deukje en met die lijst kan ik hem wegwerken

 

Wat betreft de chromenlijst rondom de ramen.

Ik heb vandaag een passat 3B gezien en die had de lijst zelf om de ramen gemaakt.

Dacht eerst dat het het nieuwe model was. maardaarna zag ik dat de lijstjes te smal waren.

Dit was dus ik wil wel maar kan niet.

het was wel netjes gemaakt maar voldoet niet aan m'n wensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden