offtopic: Hoeveel km had je V5 gelopen ? hand of automaat ? Wat kostte je kettingrevisie ?
- Passat had 207.000 gelopen, is hadgeschakeld en koste mij alleen materiaal, bloed, zweet en tranen. Ik had de passat met motorschade gekocht en heb hem zelf gemaakt. De onderdelen zijn niet zo heel duur geloof dat het misschien max 170 zal zijn voor de geleiders, kettingen en spanner. alleen het is heel veel werk. Zelf heb ik eerst de versnellingsbak uitgebouwd want dat was dan goed te doen zeiden ze op en ander forum. Echter als ik geweten had dat die !@!@# onderste 2 schroeven zo moeilijk los gingen had ik meteen de motor compleet eruit gehaald. Dit heeft me nu wat extra tijd gekost.
Denk dat de normale tijd voor het maken van een ketting zo'n 20 uurtjes zijn maal een gemiddeld uurloon van 70 euro dus je zult een kleine 2000 kwijt zijn voor de revisie schat ik . misschien dat iemand die het vaker gedaan heeft het een stuk sneller doet. Dit was dus heel offtopic
Verder met ontopic.
al bedankt voor de reacties en zal zeker eens contact opnemen met wesgo. Maar vind het wel vrij prijzig. Ik weet natuurlijk niet wat voor kwaliteit het is en of het nog iets speciaals het is maar origineel kan ik het voor nog geen 450 nieuw bij de dealer krijgen(wel de 3bg) Moet toch wel ergens goedkoper te krijgen zijn
iets anders. weet iemand nog een andresje voor de chromen instaplijsten en kofferbak lijst. Had een mooie site gevonden maar ben hem vergeten op te slaan en nu vind ik hem niet meer.