Ga naar inhoud

mangaman

Members
  • Aantal items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over mangaman

Profile Information

  • Plaats
    landgraaf

mangaman's Achievements

0

Community reputatie

  1. de 65 is bij ongeveer 55000-6000 toeren. Ik heb al een nieuwe erin gezet en hij loopt wat soepeler. Echter de KTS was leeg dus kon niet loggen. Ik heb hem ook nog niet kunnne testen op de autobaan. Dus weet nog niet of hij echt beter werkt. Morgen sluit ik de KTS weer aan en eens kijken of de waardes wel anders zijn. ik heb me ook een vag-com kabel besteld zodat ik daar thuis wat vaker mee kan gaan hobbyen
  2. ook nog effe wat verder gezocht in de kts. stationair tussen 2-5 dus dat zou goed moeten zijn. want ik heb 4. Echter tijdens rijden heeft hij een meetbereik van 1-250 echter mijn max is 65 hoger heb ik hem niet gekregen. hoor het wel. mvg
  3. heb vandaag de kts aangesloten en eens een stukje gereden. ik weet niet welke waardes hij moet geven maar als hij stationair loopt heb ik 4g/s en als ik door trek dan is mijn max 65 g/s. als ik constant rijd dan is waarde constant en als ik gas geef stijgt hij rap mee tot 60 daarna heel langzaam. Maar zoals gezegd ik weet niet wat normaal is. Dus hoor graag van jullie
  4. heb zojuist eens de zuigbuisklep gefixed en eens zonder lmm gereden. Ik heb het gevoel dat ik beter kan doortrekken en dat hij wat pittiger is maar kan ook zijn dat ik het wil voelen. Maar wat ik zeker merk is dat hij niet meer stationair blijft lopen. Mij viel ook nog in dat ik als ik het goed heb de foutmelding mengsel te arm ofzo heb gehad. Heb deze gereset en zover ik me kan herinneren is deze niet meer binnen gekomen. Heb ook nog eens gekeken naar de zuigbuis regeling maar zover ik kan redeneren word deze open getrokken. Rest nog de vraag bij welk toerental gaat deze open. iemand nog idee hoe ik makkelijk een verschil kan merken met of zonder lmm
  5. Hey Heren, Ik heb een passat 1.8 20v met apt motor. Ik heb zuigbuis verstelling defect (06B 133 619 A) heb hem al eens gemaakt maar weer defect. Ik moet hem binnenkort weer eens onder handen nemen. Wat ik eigenlijk wel eens zou willen weten is hoe deze nou precies hoort te werken. Duwt deze bij in actie komen of trekt deze. Reden hiervoor is dat ik in het verleden ooit eens draden gewisseld heb van het ventiel om hem werkend te krijgen. Wat ik zo gelezen heb schakeld het vertiel/membraan bij ongeveer 4000rpm maar zie nergens of deze dan trekt of duwt. Een ander probleem wat ik heb is dat hij traag op gang komt. moeilijk op toeren komen. Nou heb ik hem al vaker uitgelezen mat bosch apparatuur maar nooit een foutmelding. Ik lees dat de lmm defect kan zijn en dat dit rijdend te testen is. Wat zouden dan normale waardes zijn? En zijn er evt nog andere testen welke ik kan doen om de lmm evt uit te sluiten? hoor graag van jullie
  6. LOL. RM automotive ligt bij mij in de buurt. meteen eens proberen. Ik laat nog wat van me weten.
  7. Ik bedoel de chromen lijst voor achter op de bumper. Er zit een deukje en met die lijst kan ik hem wegwerken Wat betreft de chromenlijst rondom de ramen. Ik heb vandaag een passat 3B gezien en die had de lijst zelf om de ramen gemaakt. Dacht eerst dat het het nieuwe model was. maardaarna zag ik dat de lijstjes te smal waren. Dit was dus ik wil wel maar kan niet. het was wel netjes gemaakt maar voldoet niet aan m'n wensen.
  8. offtopic: Hoeveel km had je V5 gelopen ? hand of automaat ? Wat kostte je kettingrevisie ? - Passat had 207.000 gelopen, is hadgeschakeld en koste mij alleen materiaal, bloed, zweet en tranen. Ik had de passat met motorschade gekocht en heb hem zelf gemaakt. De onderdelen zijn niet zo heel duur geloof dat het misschien max 170 zal zijn voor de geleiders, kettingen en spanner. alleen het is heel veel werk. Zelf heb ik eerst de versnellingsbak uitgebouwd want dat was dan goed te doen zeiden ze op en ander forum. Echter als ik geweten had dat die !@!@# onderste 2 schroeven zo moeilijk los gingen had ik meteen de motor compleet eruit gehaald. Dit heeft me nu wat extra tijd gekost. Denk dat de normale tijd voor het maken van een ketting zo'n 20 uurtjes zijn maal een gemiddeld uurloon van 70 euro dus je zult een kleine 2000 kwijt zijn voor de revisie schat ik . misschien dat iemand die het vaker gedaan heeft het een stuk sneller doet. Dit was dus heel offtopic Verder met ontopic. al bedankt voor de reacties en zal zeker eens contact opnemen met wesgo. Maar vind het wel vrij prijzig. Ik weet natuurlijk niet wat voor kwaliteit het is en of het nog iets speciaals het is maar origineel kan ik het voor nog geen 450 nieuw bij de dealer krijgen(wel de 3bg) Moet toch wel ergens goedkoper te krijgen zijn iets anders. weet iemand nog een andresje voor de chromen instaplijsten en kofferbak lijst. Had een mooie site gevonden maar ben hem vergeten op te slaan en nu vind ik hem niet meer.
  9. Hoi, Ben nieuw op het forum en heb de volgende vraag. Heb me pas een passat gekocht voor de familie uitbreiding. Het is het model uit 98 in variant uitvoering. De motor was defect (het blijkbaar bekende V5 kwaaltje gesprongen ketting)maar heb ik inmiddels al gereviseerd. loopt nu mooi Nou vind ik de auto op zich heel mooi maar kan altijd wel wat gepimpt worden. Nou ben ik op zoek naar chroomlijsten voor rondom de zijramen zoals de faceup ze heeft. Maar geeft het deze wel. Via de dealer zijn ze niet te krijgen maar er moet toch wel een of andere tuning boer die dingen namaken..lol. Vind van alles in het chroom behalve de raamlijsten. hoor graag van jullie
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden