Ga naar inhoud

Veertje handgreep afdekzeil Variant kwijt!? :(


mvdput

Aanbevolen berichten

Gisteren is het veertje van de handgreep van mijn afdekzeil in de kofferruimte (Variant) eruit gesprongen en ligt nu ergens op de parkeerplaats tussen 100.000 kleine steentjes.

 

Iemand een idee of zo'n veertje ergens te halen is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben 'gered' door m'n vriendin. Ik had zelf al 3 keer gezocht en samen met een vriend ook nog een keer. Gingen we gisteren met de auto, zeg ik tegen m'n vriendin, kijk eens ff of jij dat veertje hier ergens ziet liggen..... binnen 3 seconden zegt ze "bedoel je deze soms?"

 

Dus nu nog ff erin zetten, op een andere plaats dan die parkeerplaats met die kleine rotsteentjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net dat klepje met veer er weer in moeten zetten, dat gaat het makkelijkst als je de lijstjes even losmaakt (3 x torx). Het afdekklepje moet aan de onderlijst worden vastgemaakt. De veer moet met het lange pootje aan de buitenkant van het klepje zitten en span je door de veer 1 x rond te draaien, met een tangetje steek je dat lange pootje door het sleufje in de onderlijst en tegelijkertijd zet je de nok van het afdekklepje in de onderste lijst. Nu kan de nok aan de andere zijde worden in geklikt, even de werking controleren, weer in elkaar zetten en klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden