Ga naar inhoud
  • 0

Schroefset


Tiefleger

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

KW Street Comfort.

 

Reden: kwaliteit, instelbaar in hardheid aan voor- en achterzijde, maximum behoud aan comfort.

 

Overigens heb ik de set op maximaal hard staan met de maximale verlaging van 45mm en dan nog rijdt de set comfortabel (meer comfort dan KW40 set onder mijn G4, maar de G4 is relatief stug met de KW40 set)

 

Hardheid verstelling is leuk als je kritisch bent in de afstelling, anders voldoet de standaard instelling af-fabriek ook. 'Nadeel' van af-fabriek instelling is dat het een compromis is tussen comfort en sportief en je het maar moet accepteren hoe het rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De maximale verlaging waar ik op doel is wat KW adviseert. Je kunt aan de voorzijde inderdaad veel lager (er is nog voldoende schroefdraad) en aan de achterzijde zou je de verstelring er tussen uit kunnen laten of zoals jij gedaan hebt de achterveren vervangen door kortere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb een KW Variant 2

dus instelbaar in hoogte en hardheid

Is zeer comfortabel en degelijke kwaliteit

Kan er redelijk laag mee zonder te prutsen

p1010952.jpg

vooraan heb ik nog veel schroefdraad over, achteraan zo goed als opt laagste, potje kan er nog vantussen en zo dus kan dan nog dieper, maar tis goed zo voor mij

 

Dus de KW V2 kan ik u zeker aanraden

Zou zeggen je kan altijd eens meerijden met mij maar Gent is wat ver voor u zeker?

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
kw streetcomfort was bij mij geplaatst 1250€ zonder extra set achterste veren, maar ik denk toch dat dit niet je bedoeling is wel? anders 125€ erbij voor de achterste...

 

 

Mvg Tom

 

Ik wil daarom graag weten hoe bij jullie die setjes bevallen, voor ik bv 1250€ ga betalen en hij mij niet bevalt. Daarom vraag ik ook naar jullie meningen omdat ik persoonlijke mening meer op prijs stel dan de info in de boeken/folders.

 

René (Tiefleger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb een kw variant1 inox versie. je kunt bij deze alleen de hoogte stellen. heb deze set nu 4 maanden en bevalt mij prima. kostte mij met montage bijna 1100 euro.

 

Jij was toch ook in Deurningen (Frans op de bult) dit jaar ??

Mooie auto en mooie wielen hoeveel inch zijn jou velgen??

 

René (Tiefleger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb een kw variant1 inox versie. je kunt bij deze alleen de hoogte stellen. heb deze set nu 4 maanden en bevalt mij prima. kostte mij met montage bijna 1100 euro.

 

Jij was toch ook in Deurningen (Frans op de bult) dit jaar ??

Mooie auto en mooie wielen hoeveel inch zijn jou velgen??

 

René (Tiefleger)

 

thnx. ja dat klopt. mijn velgen zijn 19''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik ben echt supertevreden over de set, heb ze nu bijna anderhalf jaar, en vorig jaar helemaal plat met 19" supergoede baanligging en goed comfort, nu lig ik op 20" iets hoger als met de 19" en nog beter comfort :-)

 

Ik ga de wagen nog wel wat lager laten leggen nu, maar het is echt een superset, ik heb hier op dit forum door dat jullie in het algemeen allemaal koni nemen, waar natuurlijk niets mis mee is, maar ben toch 100procent zeker dat je echt tevreden zou zijn over kw vering,is misschien wel iets duurder als koni. Maar als je comfort eist zou ik wel alleen maar naar een v2 zoals paszenger of een streetcomfort zoals ik dan.

Een streetcomfort is gewoon een doorontwikkelde v2 die meer op comfort is gericht maar kan wel niet zo laag als de V2

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden