Ga naar inhoud
  • 0

Sluiten portieren + claxon


Rafael

Vraag

Beste Technici,

 

Graag had ik een antwoord op de volgende vraag;

 

Mijn broertje heeft een VW Bora Highline uit 2000 gekocht. Nu is het zo dat met het sluiten van de portieren, oftewel het vergrendelen, de knipperlichten branden en eenmaal de claxon zacht afgaat. Nu had hij graag gezien dat die claxon niet afging bij het vergrendelen....Heeft iemand enig idee of en hoe ik deze functie uit kan schakelen?

 

Ik ben wel in het bezit van VagCom en wellicht dat ik dit hier mee kan in/uitschakelen??. Deze werkt alleen niet op mijn auto maar misschien wel gebruiken in de VW Bora...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Grappig,

 

Wie het heeft wil het uitzetten, wie het niet heeft wil het aan hebben........

Nou oorspronkelijk had ik het niet hoor, had het aangezet maar kwam er achter dat ik het een kut geluid vond :P Want ik heb dus die claxon en niet dat piepje van auto's met interieur bewaking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wilde dit in mijn Passat 2001 ook doen maar ik heb het probleem dat ik de waarde (in mijn geval 1) wel kan opslaan (save) maar deze niet blijft staan.

M.a.w. zodra ik de desbetreffende kanalen opvraag blijft er waarde "0" staan.

Ligt dit aan mijn simpele 409 e-bay kabel?

 

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik wilde dit in mijn Passat 2001 ook doen maar ik heb het probleem dat ik de waarde (in mijn geval 1) wel kan opslaan (save) maar deze niet blijft staan.

M.a.w. zodra ik de desbetreffende kanalen opvraag blijft er waarde "0" staan.

Ligt dit aan mijn simpele 409 e-bay kabel?

 

Bedankt alvast!

 

Nee, ligt denk ik niet aan je kabel anders zou je niet eens in kunnen loggen.

Type in plaats van "1", "01" in en druk dan op save, dan doet hij het waarschijnlijk wel..

Succes

 

Groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden