Ga naar inhoud
  • 0

ipod & mfd?


LuyckxWim

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Deze adapter van 84 euro:

al_produkt_mit_ipod_m_w.png

Past op deze radio:

mfd.jpg

en nog vele andere typen, zoals:

VW:

Beta, Gamma, Gamma 5, Beetle, MCD, MFD1, Gamma 4

MFD 2, RNS 2, RNS 300, RCD 100, RCD 200, RCD 210, RCD 300, RCD 310, RCD 500, Delta 6, Premium, R 100

Linkje:

http://audio-link.eu/features-ipod/features-ipod.html

 

 

Voor niet-Ipod bezitters is er een leuk alternatief in de vorm van een MP3 wisselaar voor 99 euro.

al_produkt_m_w.jpg

Hier gaan gewoon SD kaartjes in waar je 600 nummers (of meer) op kwijt kan.

http://audio-link.eu/features-usb/features-usb.html

Zelf gebruik ik deze ook, zie hier: viewtopic.php?f=103&t=24767&start=30#p220668

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De adapter doet zich naar de radio voor als een CD-wisselaar, aangezien dat het enige is wat de radio standaard ondersteunt. Dat betekend automatisch dat je middels de radio ook alleen functies van een CD-wisselaar kan bedienen, zoals vorige/volgend nummer, vorige/volgende CD en vooruit/achteruit spoelen.

 

Dit soort adapters kunnen deze basis functies wel 'vertalen' in specifieke ipod functies. Zo is het volgens mij mogelijk om door de eerste 6 playlists heen te bladeren of door de eerste 6 mappen op je Ipod middels de vorige/volgende CD toetsen van de radio. Lees even de handleiding door voor de specifieke functies zou ik zeggen. Bediening op de Ipod zelf is ook nog mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja, maar komen met deze adapters ook de namen e.d. van de liedjes op het scherm van de mfd??

 

Ik dacht dat dit niet kon, maar kan ook fout zitten en dan zou het natuurlijk wel super zijn, misschien iemand die hier zekerheid kan over geven over de id3 tag weergave??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja, maar komen met deze adapters ook de namen e.d. van de liedjes op het scherm van de mfd??

MP3 ID-tags kunnen door dit soort interfaces niet weergegeven worden op de radio, aangezien de CD-wisselaar interface van de radio niet voor dit soort doeleinden is ontworpen. Er zijn wel interfaces die het op het display tussen de klokken kunnen weergeven, maar daarvan heb ik even geen voorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden