Ga naar inhoud
  • 0

communicatie probleem rns 510 boardcomp passat mod 2009


FD72

Vraag

sinds kort in bezit van mijn passat variant comf line modeljaar 2009. Ik heb hier een rns 510 in laten bouwen met premium tel voorbereiding. alles werkt alleen krijg ik op mijn boardcomputer geen radio, telefoon of navigatiegegevens door.

ook de bediening op het stuur voor wat betreft de telefoon werkt niet. uit navraag blijkt dat voor model 2009 er software of harwarematig aanpassingen zijn geweest die dit probleem veroorzaken. heeft iemand hier ook ervaringen mee en of oplossingen voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb ook problemen met de RNS 510, echter zijn die niet zo heftig als die van jouw.

 

 

Ik bel met een Nokia E71, die op de een of andere manier niet goed werkt op de RNS 510 in combi met de prem.telefoonvoorbereiding. De Passat is samen met de telefoon al een dag bij de deaeler geweest en de dealer geeft toe dat het niet goed werkt, maar ze kunnen er niets aan doen.

 

Een software probleem zeggen ze. Ik moest maar met een andere telefoon gaan bellen zeiden ze!! Of wachten op een up-=date

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb ook problemen met de RNS 510, echter zijn die niet zo heftig als die van jouw.

 

 

Ik bel met een Nokia E71, die op de een of andere manier niet goed werkt op de RNS 510 in combi met de prem.telefoonvoorbereiding. De Passat is samen met de telefoon al een dag bij de deaeler geweest en de dealer geeft toe dat het niet goed werkt, maar ze kunnen er niets aan doen.

 

Een software probleem zeggen ze. Ik moest maar met een andere telefoon gaan bellen zeiden ze!! Of wachten op een up-=date

 

Joost,

 

Wat is precies je probleem? Alle Nokia's met E of N series zouden in principe goed moeten werken met af fabriek RNS510 & premium. Heb zelf een Nokia E60 (Cisco gecertificeerd voor VoIP) en dat gaat probleemloos v.w.b. de auto. De telefoon begint wat brak te worden maar daar kan de passat niks aan doen :)

 

Gr,

 

Otello

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hmmm, toch niet:

 

No display regarding to the latest VW modells equipped with white lighting instrument cluster

op:http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p1182_FISCON-Bluetooth-Handsfree---Volkswagen--Skoda--Basic-Plus-.html/XTCsid/67efee8f31e07a04fcdcd354cff515f7

 

ik zal ook eens bellen met de dealer...

 

Het is wel vreemd dat de navigatie het niet doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Omdat ik een HTC mobiel heb, dacht ik ook om een Kufatec Fiscon module aan de RNS 510 in te bouwen. Ik hoop wel dat de telefoon dan via de stuur knopjes is te bedienen

 

ik ben bang van niet ( bij mij althans ik heb een n95 8g) aangezien de software van de kufatec nog niet is afgestemd op de software van de passat 2009

ik zal ook mailen met kufatec, zodra ik van mijn leverancier en inbouwer van mijn kufatec of van kufatec een antwoord heb dan zal ik deze hier plaatsen

 

het probleem komt volgens mij voort uit het feit dat het dasboard wat betreft de klokken en display voor model 2009 die van de passat cc is geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden