Ga naar inhoud

achter portier raam


zwaan

Aanbevolen berichten

misschien bedoel je (wees duidelijker!) hoe je de ruit van het mechanisme afkrijgt. Dat is namelijk redelijk K** geregeld. Er zit een plastic busje in dat je eruit moet drukken voor het witte ding los komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik wou hem er ook een keer eruithalen, als je je deurbekleding erafhaalt zie je een ijzeren balk wat het raam vasthoud of beter gezegd waar het raam op schaniert.

 

als je de raam in een positie naar beneden duwt zie je een unstof DOPJE dat dopje moet eruit om het raam van het Frame te kunnen schijden.

 

LET WEL op voor het raam, voor de krassen en niet dat ie valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry ik heb me bekleding vooor wel eens eraf gehaald maat nog nooit gekeken voor het raam...

 

ik zou zeggen rij eens langs de dealer en vraag om raad.

ff een monteur pakken en vragen maar, bij de balie doen ze vaak moeilijk, want dan zeggen ze ook wel laat maar staan die auto, doen wij het :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, klusje valt best mee

 

zit een gat in de plaat, tot die hoogte moet je raam laten zakken en dan zoals aangegeven wit palletje eruit drukken (achterraam heeft gat in glas) dan kan je ruit omhoog halen evt, met duct tape raam hoog houden. dan kan metalen plaat verwijderd worden en kan je onderzoeken of t euvel inde kabel zit.

 

Als plaat verwijderd is kan je ook palletje weer uit de deur vissen

 

Gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden