Ga naar inhoud
  • 0

HTC Touch Diamond icm VW Bluetooth adapter


watikjebrom

Vraag

Deze vraag zal ongetwijfeld al eerder op het forum aan de orde zijn gekomen, alleen kan ik 'm niet vinden :D

 

Ik ben van plan een HTC Touch Diamond aan te schaffen, maar ben vooraf erg benieuwd of deze gaat werken met de VW Bluetooth adapter (dus níet de Premium).

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Patrick,

 

Ik heb een HTC S730, en die werkt over het algemeen gesproken goed icm de VW Bluetooth adapter.

 

Het gaat dan alleen om de handsfree gesprekken; signalen van binnenkomende berichten worden niet doorgegeven.

Ik heb geen premium installatie, wel een RNS510: die gaat mooi op mute als er een telefoongesprek wordt gevoerd. Enig minpuntje is dat de mute soms ook direct werkt bij het starten van de auto, ook al voer ik geen gesprek. De RNS510 is dan volledig geblokkeerd. Uit- en weer aanzetten van de S730 is dan de remedie.

 

Gr, Leonard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag mijn nieuwe passat cc gehaald.....maar deze wil niet pairen met mij HTC diamond touch pro.

Hij vindt de telefoon wel, maar tijdens het connecten meldt hij dat het apparaat niet compatable is.

Doe ik iets fout? of moet de telefoon anders worden ingesteld?

Als er tips zijn, hoor/lees ik het graag.

(De dealer had het er over dat de telefoon geebn RSAP ondersteunt ofzo. Geen idee wat dit is.)

Alvast dank voor de reacties,

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo opnieuw,

 

Pairen is gelukt.

Was een vinkje bij de bluetooth instelling op mijn telefoon.

Moest Sim Acces Protocol aanzetten.

Alleen als ik nu uit de auto stap, zoekt mijn telefoon niet automatisch weer zijn netwerk.....

Ben er nog niet achter, maar zal ook wel een telefooninstelling zijn.

Of de auto moet de verbinding niet teruggeven...

Ik rommel nog wel even verder.

Groet, Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden