Ga naar inhoud
  • 0

Velgen kopen!


jimm1988

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

deze velgen zijn oem S-lines van audi, dit model zijn 20", zijn gepolierd en de spaken zijn binnen gespoten.

Je kunt ze zo als dit zeker niet kopen, dit zijn gemodificeerde velgen...

 

je kan ze in 18 inch kopen maar zien er dan helemaal anders uit dus verschiet niet... :-)

Hier is een voorbeeld van die velgen in 18inch

post-4184-1423823134,5868_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bovenstaande setje lijkt me het setje van Paszenger of van Henk Wassenaar. Zijn inderdaad originele Audi S-lines in 20 inch en zelf gemaakt in die kleurstelling. (het zwarte is normaal gesproken wit)

 

De andere foto zijn inderdaad replica's. Deze zijn echter ook te vinden met een ander naafdeksel. Deze lijkt meer op het origineel en is niet zo'n blingbling choom kapje.

 

Alternatief is de ATP Inox 9 Razze. Deze lijken precies op de velgen van de eerste post qua kleur en zijn verkrijgbaar in 18 inch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben werkzaam in de metaal sector en nu weet ik toevallig dat je op alu altijd aanslag krijgt als je het niet bij houdt. De velgen zijn inderdaad van hans. Ik had hans hier over ook een mail gestuurd, en had netjes terug gekregen dat dit orginele s line wielen waren en de kleuren combinatie ook zelf gedaan was. dus helaas niet zo te kopen. Nog andere suggesties?

 

Grtjes jim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

die s-lines zijn gesmede wielen dus zullen altijd wel degelijker zijn.

 

Maar anders zoek je je een 2dehands setje dat recht is en vrij van schade, en laat je deze spuiten zoals die 20'ers??

 

Om je een idee te geven wat die oem s-lines origineel kosten heb ik hier een link.. niet verschieten hoor :shock:

Hier zie je alle oem velgen van audi en vw van 18 to 21 " ...

 

http://www.kaistra.de/audi/felgen/19.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had idd zo een set onder de passat

zijn idd gesmeede wielen

waren vooraan 8,5 * 20" ET45

achteraan 9 * 20" ET46

heb er nooit mee in de winter gereden, waren wel goede wielen en vroegen niet veel onderhoud, om de 2 maand wreef ik de gepolierde spaken eens in en voor de rest waste ik ze mee met de passat (minstens 1 x in de week :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden