Ga naar inhoud
  • 0

S6 velgen


ron.s

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Vind het niet lelijk, maar misschien iets té voor de auto. (die verder lekker sober en clean is)

 

Overigens, Harly, als ik een foto plaats met velgjes onder mijn auto... Is de kleur dan een beetje realistisch te wijzigen mbv photoshop? Moet mijn velgen namelijk klaar maken voor het voorjaar en weet niet welke kleur de harten moeten worden. (is voor mijn Golfje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Overigens, Harly, als ik een foto plaats met velgjes onder mijn auto... Is de kleur dan een beetje realistisch te wijzigen mbv photoshop? Moet mijn velgen namelijk klaar maken voor het voorjaar en weet niet welke kleur de harten moeten worden. (is voor mijn Golfje)

 

Dat ligt er een beetje aan of het een 8,16 of 32 bit is en jpeg of raw formaat.

Maar stuur de foto's maar met je precieze wensen, dan kan ik altijd ff proberen he. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zijn in ieder geval geen raw foto's. Dat kan mijn camera helaas niet. (wel TIFF volgens mij). Gewoon jpeg dus...

HIER zijn wat voorbeeld fotootjes, kijk maar eens of je er wat mee kan.

 

Wat zijn de wensen... Nou, de velgjes worden binnenkort uit elkaar gedraaid. De randen worden dan opnieuw hoogglans gepolijst, en de boutjes vervangen door nieuwe. Nu is de vraag, welke kleur moet het hart worden. Zelf twijfel ik momenteel tussen hoogglans zwart, matzwart of zilverkleurig. Maar ook een mooie signaalkleur kan ik me door laten verleiden. (beetje engelse stijl)

 

Wellicht dat je iets kan met deze info, en de velgen eens zwart of zilver kan maken. Eventueel zou je de auto aan de achterzijde nog iets kunnen verlagen. Heb me laten vertellen dat dat geen grote kunst is met photoshop..?

 

Ben benieuwd...! En alvast bedankt voor je inspanningen. ;)

 

Wellicht handig; een topic over dit soort velgen met diverse foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden