Ga naar inhoud
  • 0

auto doet raar


mariokuiper

Vraag

hallo ik ben mario uit den haag en ik rij in een volkswagen passat uit 98'' het gaat om een type 1.6 elegance km stand is 162.800 en heb een vraag mijn auto sputtert erg en weet niet echt wat het probleem is ik heb alle bougie's al vervangen en 2 nieuwe vertuivers maar hij blijft raar lopen kan iemand mij toevallig zeggen wat dit voor probleem kan zijn dankjewel alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

wanneer doet deze dat? welk toerental? Is je gasklephuis al eens schoongemaakt en opnieuw in de basisstand gezet?

Zitten ook alle vacuümslangen vast en zijn ze heel?

 

Heb je ook al gekeken naar de bobine? EN is je auto al eens uitgelezen met vag-com?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hij doet het in alle versnellingen en elke toerental nee dat is allemaal nog niet gedaan en de slangen zijn heel en zitte goed vast maar heb 4 connectors op me verstuivers bij 3 van de 4 als ik ze eraf haal gaat die anders lopen en bij 1 blijft die het zelfde ik heb voorderest geen verstand van auto's haha dus vandaar mijn vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is volgens mij het type 1.6 blok waarvan de spanrol van de distributieriem nogal eens problemen geeft .

Weet je toevallig de motorcode van je motor .

De code kun je vinden op de kap van de distributieriem .

 

Ik heb er nu een stuk of 6 binnengehad met de 1.6 motor waarvan de riem in het minst erge geval een beetje te slap stond

en in het ergste geval compleet 2 tanden versprongen was .

Allemaal met vergelijkbare symptonen , slecht trekken , stotteren en slecht starten in het geval van de 2 tanden versprongen .

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden