Ga naar inhoud
  • 0

Speelt de RCD 310 ook MP3 DVD's?


jafo

Vraag

Hi,

 

Ik ben bezig om muziek te gaan branden voor de nieuwe auto. Ik vroeg me af of ik ook een DVD kan branden. Zou een hoop gewissel schelen. Als als de RCD 310 DVD's afspeelt, speelt hij dan ook dual layer (9 Gb) DVD's af? Anders worden het een hoop CD's branden. :|

 

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Nou, ik heb het geprobeert:

- dvd-

-dvd+

 

In mappenstructuur of in losse MP3's: niets werkt.

De rcd310 (CD....duh) pakt geen dvd's :mrgreen:

 

hiermee je vraag beantwoord?

 

Hey Tinus,

 

Hartstikke bedankt voor de moeite. :D Ik ga dus ook gewoon CD's branden. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja je hebt gelijk. Alleen wil ik ze er op 320 bit ophebben. Dan is een nummer op vlug een 12 Mb. Dan wordt het al snel een CD'tje meer.

 

Check eerst even of je 310 die hoge bitrate ondersteund. Mijn RCD300 kan maximaal 256kbps aan.

 

Oeps....Ik heb ze al gebrand. Nu is er dus een kans dat er geen geluid komt...... :cry:

Dat zou echt balen zijn. In ieder geval bedankt voor de tip. Mocht er geen geluid komen weet ik waar het aan ligt en ga vragend de verkoper aankijken. :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hoor jij het verschil dan tussen 192kbs en 320kbs?

 

Zonder arrogant te klinken, ja ik hoor het wel degelijk. Ik ben redelijk audiofiel thuis. Mooie stereo. Thuis draai ik absoluut geen MP3's. In de auto heb je zoveel omgevingsgeluid dat het minder speelt. Maar dan wel graag op de hoogste samplerate. Het geluid wordt "platter" naarmate de compressie toeneemt.

 

En je bent al 90% van het geluid kwijt wanneer je een MP3 maakt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Eeen beetje offtopic, maar dit is exact de reden waarom ik in de auto juist een heel simpel radio/CD-spelertje heb ingebouwd, terwijl ik thuis inderdaad 'wat hogere eisen' stel :wink:

 

Arjen,

 

Laten we even verder "off topic" gaan......Wat heb jij thuis? Of open ik zo'n topic in Algemeen??? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is het gebruik van een variabele bitrate geen aardige tussenoplossing?

 

Ik wist niet dat er een variabele bitrate bestond zelfs..... :embarassed: Ik zal eens in mijn brandprogramma kijken hoe of wat. Maar woensdag as. neem ik toch mijn 320 bit cd's mee. :D

 

In ieder geval bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt er ook een Phatbox in hangen, heb je 20Gb HD achter in je auto. Ik heb het ook. Ik heb nu 100 cd's 320 Kbit/s erop staan, en is pas net over de helft.

 

Verder slaat ie ook niet over als je door kuilen of over drempels rijdt.

 

Echt een aanrader.

 

GTZ Wijnand 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nou, ik heb het geprobeert:

- dvd-

-dvd+

 

In mappenstructuur of in losse MP3's: niets werkt.

De rcd310 (CD....duh) pakt geen dvd's :mrgreen:

 

hiermee je vraag beantwoord?

 

Hey Tinus,

 

Hartstikke bedankt voor de moeite. :D Ik ga dus ook gewoon CD's branden. :|

 

Nou daar had je eigenlijk wel even naar moeten vragen voor dat je hem kocht, nou moet je en kan je alleen maar cd branden,

Maar ook daar passen mp3 tjes op toch. ik geloof dat ik er 80 op heb zitten, heb dvd muziek met 55 uur muziek lekkuh joh :lol:

Ik heb een mfd navi orginal met een aparte dvd cd mp3 meg4 foto dvd, weet niet wat ie allemaal kan afspelen maar werkt perfect. en de sound is gruwelijk als j een dvdtje speelfim / muziek opzet dan is het :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is duidelijk dat ik hier nog wat huiswerk te doen heb. Ik had het me van te voren niet gerealiseerd. Dus moet achteraf mijn huiswerk gaan doen. Ik heb geen standaard navigatie in mijn nieuwe passat. Ik heb een stom stom op mijn telefoon en dat vind ik zat. dus moet nu met de stereo aan de gang...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hi Wijnand,

 

Dank voor je reactie. Ik ben gelijk aan het "googlen" geslagen maar klopt het dat uit de handel is? Op de officiele site krijg ik de melding discontinued. Verder krijg ik ebay links met tweedehands.

 

Je kunt eens proberen bij: http://www.bm-onderdelenshop.nl/touran/ ... atbox.html

 

GTZ Wijnand 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Misschien is er ook nog wel 2e hands aan te komen. Ik heb die van mij ook 2e hands (100 euro).

 

http://cgi.ebay.de/VW-AUDI-SEAT-Phatnoise-PHATBOX_W0QQitemZ230318930234QQihZ013QQcategoryZ14259QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

GTZ Wijnand 8)

 

 

Hey Wijnand,

 

Dank voor het zoeken. Nog een vraagje. Kan mijn RCD 310 dit apparaat wel aansturen?

 

gtrz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden