Ga naar inhoud

passat w8 gereden


inkyblue

Aanbevolen berichten

Ja daar heb ik ook nog ff in mogen rijden, mijn kennis heeft een auto bedrijf en die had zo`n W8 staan, hij zei neem hem maar ff mee. Het enige probleem vond ik dat ik er een stijve nek had van over gehouden, want ik reed kontstand met het raam open om naar de motor te luisteren ha ha ha ha. Maar wel een style bak met een super mooie sound erin.

Gr Mars

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijden in een W8 is helemaal top.

Het mooiste is nog als je ergens op een parkeerterrein of door een drukke straat rijdt en dan even het gas aantikt. Dan klinkt meteen de mooie broem en zie je de mensen omkijken en denken "verrek .. kan dat geluid uit een Passat komen??"

Daarbij klinkt het inderdaad heel lekker als je ermee rijdt.

 

Grtz,

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijden in een W8 is helemaal top.

Het mooiste is nog als je ergens op een parkeerterrein of door een drukke straat rijdt en dan even het gas aantikt. Dan klinkt meteen de mooie broem en zie je de mensen omkijken en denken "verrek .. kan dat geluid uit een Passat komen??"

Daarbij klinkt het inderdaad heel lekker als je ermee rijdt.

 

Grtz,

Feike

 

Dat is het mooie van een Passat W8.... voor het oog een hele normale beschaafde 'burger' bak (om het zo maar te noemen)... maar onder tussen is het een WOLF in schaapskleren!

Tot je de paarden aan het hollen brengt 8) 8) 8) Dan kunnen alle burger autos aan de kant :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden