Ga naar inhoud
  • 0

ombouw kleine MFA naar Grote , onderdeelnummer gezocht


passatgt16vg60

Vraag

Mannen ,

 

ik heb sinds kort een mooie MFD versie G incl wisselaar in mijn passat zitten i.p.v. radio casette met wisselaar .

Nu wil ik graag mijn MFA display groot hebben , zodat ik wanneer de kids achterin en mijn wederhelft voorin film kijken ik op mijn MFA wel de instructies kan volgen .

 

Graag zou ik de juiste tellerunit monteren zodit ik buiten het programmeren van de startblokkering vrijwel niks moet aanpassen .

 

Mijn auto :

 

Passat V6 TDI highline TT5 .

Bouwjaar 1999

 

Ik heb hier al gezocht en op passat3b.de en nix concreets gevonden .

 

Alvast bedankt voor de hulp .

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heren ,

 

zou ik met het volgende onderdeelnummer de ombouw van kleine MFA naar Grote MFA kunnen voltooien ?

Wetende dat ik een TT5 heb , want in de beschrijving van de advertentie staat wel dat het een tacho voor een 3B V6 tdi betreft maar niet of het voor een TT5 is .

 

onderdeelnummer : 3B0 920 842A

 

ik hoor het graag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heej mannen ,

 

nu kan ik uit een total loss 3BG 1,9 tdi 6 handbak haghline variant een klok kopen met grote MFA , multifunctiestuur en alle benodigde kabels etc .

 

Nu is de vraag of het mogelijk is om de 3Bg 1.9 tdi klok om te programmeren naar mijn V6 tdi TT5 .

Ik heb nl geen idee !!

 

ik hoor het graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat zal denk ik niet gaan, je mist sowiezo de automaat-keuze display en de schaal (tot 260kmh) al die 1.9 teller ook wel niet hebben...

 

Ook heeft je huidige Tacho waarschijnlijk WFSII en de nieuwe WFSIII

 

Wat voor code heeft je huidige tacho? 919 of 920?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden