Ga naar inhoud

Tokspeed Crew / hulp gevraagd


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Ik heb via Hiddem zijn oude tokspeed gril kunnen overnemen. Nu heb ik alleen al 1 uur zitten knoeien en weet ik wat voor allemaal geroepen maar het lukt mij niet om hem er op te krijgen. :angry::angry:

 

Aan de zijkanten zit ie al vast onder lukt ook wel aardig maar boven is een drama.. hoe kan ik er nu bij?

 

Zie de fotos ik vind ook dat ie niet mooi de lijn van de bumper volgt (onderkant)..

post-2437-1423823006,3286_thumb.jpg

post-2437-1423823006,3754_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult je er bij neer moeten leggen dat ie de lijn niet goed volgt, beter krijg je hem er niet op.

 

Qua montage is het een beetje priegelen en prutsen totdat je de schroeven er in kunt krijgen (lammellen iets opzij forceren zal nodig zijn).

 

Ik heb gister lang genoeg achter je gereden om in je binnenspiegel te kunnen bekijken hoe de tokspeed erop zit :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult je er bij neer moeten leggen dat ie de lijn niet goed volgt, beter krijg je hem er niet op.

 

Qua montage is het een beetje priegelen en prutsen totdat je de schroeven er in kunt krijgen (lammellen iets opzij forceren zal nodig zijn).

 

Ik heb gister lang genoeg achter je gereden om in je binnenspiegel te kunnen bekijken hoe de tokspeed erop zit :mrgreen:

 

hahah Dat dacht ik al! Mooie auto leds/xenon... eerst dacht ik dat Tempelier weer achter mij reed maar later (bij groningen) zag ik dat eerst jij en daarachter Tempelier reedt. Aangezien Tempelier en ik samen terug reden 8)

BTW wat voor merk leds heb jij in je koplampen?

 

Dan moet ik mij er maar bij neerleggen dat het zo is met een tokspeed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden