Ga naar inhoud

Lidl Parkside excentrische Poets/schuurmachine 21-8!


tinus

Aanbevolen berichten

Voor de heren beginnende Jeukerts: vanaf aanstaande donderdag 21 augustus is de Parkside excentrische Poets/schuurmachine voor 4 tientjes weer te koop bij de Lidl.

 

Ik heb hem zelf voor de betere poets/polijstresultaten, en werkt prima in vergelijk met de 100-150 euro concurrenten. Doe er je voordeel mee voor dat beetje geld (wel polijstpads kopen bij onze forumpoetser ;-) )

 

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20080821.p.Excentrische_schuurmachine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep die aanbieding had ik ook al gezien en ik ga dat ding morgen ook aanschaffen.. Als ik het goed heb kunnen de LC 6,5 inch pads op..Wat ik ook heb begrepen is dat je geen cuttingpad op een excenter kan gebruiken, dus kan je alleen de polishing en finishing pads gebruiken. Verder kan je met de polishing pad bijna hetzelfde resultaat behalen als de cuttingpad, alleen het kost meer tijd. Correct me if i´m wrong..

 

Er staat heel veel info op het meguiars forum over excentrisch detailen van de auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een 150 backingplate onder zit.

Moet je de 6.5 inch pads hebben.

 

Je kan beginnen met de witte en oranje voor de m83/AIO.

Groen voor de m80.

 

Wax doe ik altijd met het handje. :wink:

 

Zw. voor opbrengen sealant en wax (haalt nog lichte swirls weg)

Bl. voor opbrengen sealant en wax

Rd. voor opbrengen sealant en wax

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb van Lake Country de Oranje (light cut), witte (polijst), groen (beetje polijst, beetje finish) en de rode (finish zoals sealant/wax).

 

Voor het uitpoetsen van die bonnets (soort badstof hoesjes) over een willekeurige pad heen; easy...

 

wel goede spullen halen, nooit van die turtle/valmameuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx, die uitnodiging neem ik graag aan. Alleen komend weekend lukt mij niet, mijn zoon is nl. zaterdag jarig....

 

Roep maar wanneer er weer wat op de planning staat, evt. mag mijn auto ook als "proefkonijn" fungeren ;-) . Beetje begeleiding/uitleg met praktijkvoorbeelden is nooit weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden