Ga naar inhoud
  • 0

Achterschermen aan sluiten op RNS 510


Bolleke

Vraag

Allen,

 

Ik wil graag op een RNS 510 twee losse LCD schermen aansluiten. Wat heb ik nodig en hoe kan ik dat doen. Ik zag namelijk op de achterkant geen tulp video uit erop zitten.

 

Ik weet dat ik een vrijschakeling nodig heb om ook voor een dvd te kunnen blijven kijken, maar hoe zit dit naar achter toe.

 

grt

 

Randy

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hahaha, ik heb geduld, gelukkig. aankomende week word dit systeem ingebouwd in mijn auto incl alarm etc etc en wellicht moet ik nog enkele zaken kopen dus vandaar.

Ik heb de B versie van de RNS 510 dus ik ben benieuwd hoe de veranderingen zijn tov de a versie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
iemand een idee??

 

Ik heb dezelde vraag bij de VAG dealer neergelegd.

De RNS510 heeft een optie die je aankan zetten in het menu; " AV uitgang aan "

Nu heb ik gevraagd waar dit effect op heeft en waar de stekkers cq. uitgangen zitten.

Ook nog geen respons gehad.

Zodra ik iets hoor, laat ik het weten.

 

ps. wat voor schermen ga jij gebruiken ? inbouw oid ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb gisteren bij de dealer een kopie gemaakt van mijn rns 510 instructieboek.

Zij gaan volgende week contact opnemen met PON.

Ze geven toe dat volgens de handleiding het mogelijk moet zijn om extra lcd schermen aan te sluiten en tevens een andere bron voor de voorpassagiers af te spelen dan achter. ( bv achter dvd en voor Mp3 ).

Overigens staat er WEL duidelijk bij dat het om een meeruitvoering gaat, dus dat er een module of kabel bij moet is te verwachten.

Maar ze geven ook toe dat ze niet weten welke of hoe!

De zoektocht naar info wordt dus nogmaals gestart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben door de dealer netjes gebeld.

Ze hebben het door de importeur helemaal laten uitzoeken.

Het blijkt dat de RNS wel voorbereid is om deze functie te ondersteunen , maar de media kabel is er nog niet.

Schijnbaar moet er dus nog een component tussen die nog in ontwikkeling is. Een soort van blackbox zoals bij alpine die het signaal naar meerdere schermen verdeelt.

Dealer belt me binnen 4 maanden weer terug voor een update.

 

Is er iemand die mogelijk ook al wat nieuws heeft kunnen ontdekken ?? Aangezien de RNS510 gewoon een blauwpunkt is volgens mij , moet er toch al een oplossing voor zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

lol, de rns is al meer dan een anderhalfjaar uit, en nog geen kabel ???

 

kijk voor zon dingen koop ik die dingen niet meer, ik heb zelf in mijn vorige wagen een mfd2 gehad, daar moest ik ook verschillende kabels en vrijschakelingen bijzetten eer alles werkte..

Het zijn mooie apparaten dat wel, maar geef mij dan maar een degelijke 2din van bv pioneer kenwood alpine..,

daar hoef je niets voor te kopen, hooguit een ipod kabel die in mijn geval 18€ kostte van pioneer zelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goedenavond,

 

Heb me even aangemeld op dit forum omdat ik ook een tijd bezig ben geweest met het aansluiten van 2 schermen in de hoofdsteunen via de RNS510 B.

 

Nu is er inmiddels een interface uit Ik heb deze nu denk zo'n 3weken in de auto zitten en kan niet anders zeggen dan dat het perfect werkt.

 

dvd erin de uitgang op dvd zetten in het menu en er is beeld op de schermen achter, jij kan voor gewoon radio luiteren of wat dan ook, achter speelt ie gewoon door.

 

Mocht iemand geintereseerd zijn ik heb hem bij de volgende site vandaan.

 

http://www.jncs.nl/winkel-filter.asp?aa ... gen&shop=5

 

 

Groet Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden