Ga naar inhoud
  • 0

Versnellingspook vervangen....


Recto

Vraag

kan dat? :lol:

 

Op het VW logo op de pook zelf zit zo'n zilverfolie rand. Nu is er een stuk uit die rand en de folie is onwijs scherp en stug.

Dat prikt dus in m'n hand als ik er per ongeluk tegendraads tegenaan kom.

 

Moet je dan de hele pook vervangen en zo ja quanta costa?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb die hele rand er ooit afgehaald omdat die ook ging afbladderen. Dat schakelpatroon zit op de knop gedrukt, je kunt met je nagel achter de rand en dan omhoog trekken.

 

Voor een nieuwe moet je helaas een hele set (pookknop plus hoes) bestellen. Heb je een leren versie dan zit je op zo'n 80 euro....

Je kunt kijken of een kunstleren uitvoering hetzelfde plaatje erop heeft en dan die bestellen voor net geen 30 euro...

 

Ik heb het zelf maar zo gelaten, dus geen chroom op de pookknop. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

pookknop is los te vervangen,alleen compleet zodat je alleen je hoes overhoudt.

haal je pookknop+zak eraf en kijk op de achterzijde van je pook en je ziet een zwarte ring zitten met inkepingen.

die kan je eraf wippen met een schroevendraaier en dan heb je de zak los van de pookknop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey, was Bertil online? Goh, volgens mij heeft ie mij geblokt dan ofzo, bij mij is ie nooit online :P

 

Hmm 80 Eur is geen kattepis, alhoewel ik dat voor pleisters ook zo langzaamaan kwijt ben hehe.

 

Toch maar eens naar de sloop dus. Ik heb het verhaal niet echt begrepen maar dat snap ik pas als ik zo'n pook visueel voor me zie en in handen heb (ahum.... :roll: nee niet die pook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden