Carpmaster Geplaatst 15 januari, 2006 Rapporteer Geplaatst 15 januari, 2006 Beste Mensen wie o wie kan mij helpen!! Ik heb een groot probleem: ik heb net een klein scheutje carshampoo in mijn motor gegooid ipv olie omdat ik een beetje moest bijvullen, kan dat kwaad. daar bovenop olie ongeveer een half liter 3/4 liter. De ANWB weet het niet zeker want die hebben dit nog nooit voor handen gehad. Zij zeggen beter niet rijden en olie eruit en oliefilter vervangen dus. wie heeft dit ook een keer per ongeluk gedaan en weet of het schadelijk is voor je auto. mvg, Duncan
0 Jeteka Geplaatst 31 januari, 2006 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2006 In dat geval zou ik me hier voorlopig ook niet meer vertonen
0 V5 Geplaatst 31 januari, 2006 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2006 schreef ViperArry: Ondertussen weten we nog niks over de uitkomst.... Aangezien Carpmaster hier al even niet meer actief is vrees ik dat ie toch naar de garage is gereden...... Carpmaster is vissen denk ik.. Nu is het gaan vriezen en zijn zijn hengels vastgevroren denk ik. Wachten tot de dooi inzet denk ik..
0 Jeteka Geplaatst 31 januari, 2006 Rapporteer Geplaatst 31 januari, 2006 Misschien was ie wel aan het ijsvissen?? Nu, ijs licht er bijna niet meer dus.... Ps wat is eigenlijk de bevriestemperatuur van shampoo???
0 Peter-GS Geplaatst 2 februari, 2006 Rapporteer Geplaatst 2 februari, 2006 Geen risico meenemen, aftappen die handen, beetje kerel doet dat zelf, ook net een warme motor. Doet mij denken aan de toenmalige reclame van de audi A4. Een mooie vrouw koopt een lekker geurtje en gooit dat in de ruiterwisser vloeistof tank. Dat was een vrouw, niewaar, dit was een man. ZAl wel haast hebben gehad. Laat even weten hoe het afliep. Peter-GS
0 Carpmaster Geplaatst 31 mei, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 31 mei, 2006 bedankt allemaal!! Ze hebben de motor 2x doorgespoelt en de filter vervangen. 110 euro heeft me dit geintje gekost Maar heb wel de schoonste passat van Flevoland nu gr, Duncan
0 ReneR Geplaatst 1 juni, 2006 Rapporteer Geplaatst 1 juni, 2006 Tip voor de volgende keer... 1 vuldop perkeer openen... Dus als je met olie bezig bent alleen de olie dop open... en als je ruitenwisser vloeistof wilt bijvullen alles dicht behalve de ruitenwissersproeizooidop (oeh scrable...500 punten) Zo verklein je de kans dat je het verkeerde goedje in de verkeerde vul opening kiept. Iig fijn dat het goed is afgelopen.
0 Carpmaster Geplaatst 1 juni, 2006 Auteur Rapporteer Geplaatst 1 juni, 2006 heb ook alleen de oliedop eraf gehad maar de fles shampoo had de zelfde kleur als motorolie vandaar plus dat ik met een slaperige kop sochtends vroeg snel ff olie moest bijvullen.... blabla... je leert ervan iig. groetjes Duncan
Vraag
Carpmaster
Beste Mensen wie o wie kan mij helpen!!
Ik heb een groot probleem:
ik heb net een klein scheutje carshampoo in mijn motor gegooid ipv olie omdat ik een beetje moest bijvullen, kan dat kwaad.
daar bovenop olie ongeveer een half liter 3/4 liter.
De ANWB weet het niet zeker want die hebben dit nog nooit voor handen gehad.
Zij zeggen beter niet rijden en olie eruit en oliefilter vervangen dus.
wie heeft dit ook een keer per ongeluk gedaan en weet of het schadelijk is voor je auto.
mvg,
Duncan
32 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten