Ga naar inhoud
  • 0

mijn nieuwe velgen


Raffinato

Vraag

hai guys

 

ik heb dus een setje quasi spliksplinternieuwe OZ velgen op de kop getikt, voorzien van rubbers met 235/40.

 

heb snel wat fotos gemaakt vanavond, zal proberen om deze week er eens een paar te maken bij daglicht

 

ze komen er echt goed uit :P maar das misschien niet echt goed te zien op de fotos - was nogal laat

 

nou ja, kijk maar ff naar de fotos - een beeld zegt altijd meer dan 1000 woorden...

post-5147-1423822664,5201_thumb.jpg

post-5147-1423822664,5983_thumb.jpg

post-5147-1423822664,6764_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

kweet et niet; voor de prijs van een set veren moet je het niet laten, maar das veel werk als je het zelf moet doen + problemen dan met de techniche keuring denk ik ?

 

in de garage laten doen is voorlopig geen optie wegens budget - prioriteiten zijn klaarglas halogeen, muziek installatie en daarna eventueel chippen (heb de 90pk versie :-( )

 

oh ja, en de grill vervangen hehehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb ook 90 pk maar begin eens met gewoon 110 pk vertuivers te zetten uit een sloop motor heb ik ook en bevalt mij enorm..Ps marktplaats voor de instalatie en koplampen en zo en dan plat op de bek met hem.Haha Stoer setje velgen hoor..

 

hallo blauuwwiekel; bedankt voor de tip over de verstuivers - maarre, gaat het verbruik dan niet steil omhoog? (daar het bij een goeie chiptuning gelijk zou blijven)

ook de inbouw van die verstuivers lijkt me geen tussendoortje :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden