Ga naar inhoud
  • 0

Premium telefoon versus MOTORAZR V8


hacol

Vraag

Hi,

In mijn nieuwe Passat zit een (dure...!) Premium telefoonvoorbereiding.

Prachtig systeem, maar HOE krijg ik mijn nieuwe Motorola RAZR V8 gekoppeld? De lijstjes op de andere forums gaan met name over oudere telefoons... Moet toch te koppelen zijn? In mijn beleving is bluetooth compatible met andere bluetooth apparatuur toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dag Hans,

 

Dank voor je reactie, maar dat hebben we al geprobeerd. De auto geeft aan geen telefoon te kunnen vinden en breekt dan na een minuut of twee drie de zoeksessie af. Ontzettend balen!

Heb overigens een 2.0 TDI 170 pk Highline met alle opties, w.o. adaptive cruis control.

Probleem bij de dealer(s) is dat ze zo'n complete auto nog niet eerder onder handen hebben gehad. Staan erbij te kijken van tsjonge, jonge wat een auto, maar... je zou zo weer terugverlangen naar de Kever.

 

Groetjes Hans C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

Dat pairen met bluetooth kan nogal wat problemen opleveren omdat niet elke fabrikant van bluetooth produkten dezelfde "versie" gebruikt. Blauwtand is een zogenaamde 'standaard', maar helaas verschilt er toch nog weleens wat.

 

Het vervelende is vaak dat je telefoon wel paired met bijvoorbeeld een Nokia toestel en jouw auto paired ook met de nokia, maar met de RAZR heeft je auto ptoblemen.... Eigenlijk is er niks als schuldige aan te wijzen..

 

Vervelende kwesties zijn dat en naar mijn idee is er ook niet een makkelijke oplossing om het wel voor elkaar te krijgen. Razr wegmikken en een ander toestel halen.. Kan er vast nog wel vanaf bij de dealer... Je hebt tenslotte een aardig kanon gekocht bij de dealer ;)

 

Succes met je blauwtand! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank voor je reactie!

 

Volgens mij heeft zowel de Passat, als de RAZR bt versie 2.0.

Waarom dat zou moeten leiden tot opnieuw een andere telefoon gaat er bij mij (nog) niet in...

De dealer gaat in overleg met de familie Pon, waar misschien wel een techneut tussen zit die mijn wensen kan realiseren. Vervelende is ondertussen dus wel dat je niet handsfree kunt bellen, terwijl je daarvoor wel een godsvermogen hebt betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja, ik leg het misschien wat verkeerd uit, maar de bleutooth chip is niet van elke product hetzelfde en wil daardoor nog weleens mismatchen. Versie 2.0 zegt in principe niet zoveel. Het gaat om de chipset van het bleutooth apparaat.

 

En inderdaad vervelend dat je een zak met geld neerklapt, maar het dan niet werkt.

Ik hoop dat het netjes opgelost wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden