Ga naar inhoud

lekkage door luchtkanaal bijrijdersstoel


p.boom

Aanbevolen berichten

hallo naar van alles gelezen te hebben over lekkage achter bijrijdersstoel heb ik het probleem nog niet opgelost. het water komt volgens mij door het luchtkanaal onder de bijrijdersstoel.

 

Wie weet waar het dan vandaan kan komen. Als alles droog is wordt het weer langzaam vochtig op de bodemplaat. Lekt het ook uit dit kanaal als de airco afvoer verstopt zit????

 

Ik heb het interieur filter opnieuw afgekit en toen terug geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst even een tip: probeer zo veel mogelijk je berichten m.b.t. deze lekkage in 1 topic te houden, een ander kan anders nauwelijks nog zien wat je al dan niet al hebt geprobeerd.

Zo weet ik niet of er inderdaad water in je accubak staat of heeft gestaan. Zo ja dan kan het zijn dat er ook water in de ventilatiekanalen is komen te staan, wat er langzamerhand nog uitloopt. In dat geval moet het vanzelf minder worden.

Een andere optie is nog een lekkage via de raamrubbers van je deur. Daarover kan ik je niet precies alle details vertellen maar daar zijn ook wel wat topics over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo naar van alles gelezen te hebben over lekkage achter bijrijdersstoel heb ik het probleem nog niet opgelost. het water komt volgens mij door het luchtkanaal onder de bijrijdersstoel.

 

Wie weet waar het dan vandaan kan komen. Als alles droog is wordt het weer langzaam vochtig op de bodemplaat. Lekt het ook uit dit kanaal als de airco afvoer verstopt zit????

 

Ik heb het interieur filter opnieuw afgekit en toen terug geplaatst.

 

Heb je het deurpaneel van de bijrijders deur losgehad?

Indien de lekkage via de deur komt kun je dit aan de binnenkant (in de deur achter het paneel) zien door de watersporen.

 

lekkage via de luchtkanalen lijkt mij onwaarschijnlijk of je verwarmingsblok moet lek zijn.

 

Meest waarschijnlijk is je deur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden