Ga naar inhoud
  • 0

Spuiten velgen type road america


Boere77

Vraag

hoi,

 

ik heb een tweede set road america op het oog voor de zomerbanden. enkel is 1 velg een beetje beschadigd in de vorm van krassen. Is dit makkelijk zelf te spuiten of de de hele velg kaal gemaakt worden voor deze gespoten kan worden? kortom is dit gemakkelijk zelf weer mooi te maken.... :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
by pc kryg je toch altyd een beetje hamerslageffect
Als de velgen goed gestraald en er goed gecoat wordt is dit ook strak spreek uit ervaring en gepoedercoate lak is veel sterker dan spuiten.
Mijdrecht velgen zandstralen en opnieuw spuiten
Ken dat bedrijf maar die poedercoaten volgens mij. Leveren wel goed werk en volgens mij zit je met 100euro nog aan hoge kant.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
by pc kryg je toch altyd een beetje hamerslageffect
Als de velgen goed gestraald en er goed gecoat wordt is dit ook strak spreek uit ervaring en gepoedercoate lak is veel sterker dan spuiten.
Mijdrecht velgen zandstralen en opnieuw spuiten
Ken dat bedrijf maar die poedercoaten volgens mij. Leveren wel goed werk en volgens mij zit je met 100euro nog aan hoge kant.

 

Dit was de prijs die ik door kreeg om mijn velgen onder mijn oude v22 AMG te spuiten (19 inch AMG velgen)... heb later de bus verkocht en de velgen via Marktplaats (ongespoten)... voor die prijs werden de velgen wel gezandstraald oid... maar ik heb er verder geen verstand van wat goed of slecht is.... :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden