Ga naar inhoud
  • 0

REPLICA VELGEN


Beukkie

Vraag

Je ziet steeds meer advertenties op het internet met Replica velgen. Het ziet er geweldig uit en de prijs is ook aangenaam. Informeer je verder dan blijkt dat de sets met waardeloze banden worden geleverd.

Er is onduidelijkheid over waar de sets vandaan komen en je kunt ze met goede banden laten monteren maar dan ben je al gauw een honderd of 2 meer kwijt.

 

Als je foto's van dergelijke sets bekijkt dan ziet het er gewoon echt goed uit, ook als je ze verglijkt met originele VW velgen. Het lijkt mij sterk dat sets die zo goed nagemaakt worden kwalitatief veel slechter zijn.

 

Zelf rijd ik nog geen 10.000 per jaar dus erg hard zal het spul niet slijten.

Het moet er gewoon strak uitzien en comfortabel rijden. Voor de aanschaf wil ik graag weten wie er allemaal ervaring mee hebben, ik hoor ook graag hoe dergelijke sets bevallen zijn en of ze het nog steeds goed doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je ziet het verschil pas na tijdje vooral de lak kwaliteit is veeel minder dan bij orginele of bv BBS of AEZ. Bladert sneller af en idd. banden maken t vaak goedkoper ze gooien er de grootste shit op die er is als de prijs maar laag. En jij als leek denkt als t maar zwart en rond is t goed. Bespaar daar niet op het gaat om je eigen en andermans leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee geef of wat meer uit, of blijf sparen en geef dan wat meer uit.Denk er wel om wat je koopt niet gezegd dat alles wat je tegenkomt ruk is maar er is wel heel veel brut te koop her en der.En denk wel het is je enige contact met de weg,als je dan een keer lekker door tuft en de 160 een keer kopt zal het maar mis gaan ivm goedkoop setje onder je auto.Doe het dan niet,Kijk wel naar kwaliteid ik heb ook denk ik een halfjaar lopen kijken en zien wat er allemaal is en kan,De een kon nog korter dan de ander en allemaal chinees koreaans spul.ik heb nu een setje waar ik echt volle 100% vertrouwen in heb en weet dat het goed is,Scheelt ook dat ik de verkoper ken en dat deze geen rommel op de weg van zijn kant wil zien het is gewoon reclame vor je bedrijf.vooral met bekende modellen daar wordt veel naar gekeken en naar gevraagd en als je een heel lelijk setje hebt wordt ook dat genoemd..

Komt erop neer kijk goed in het rond en neem merk banden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
..... je kunt ze met goede banden laten monteren maar dan ben je al gauw een honderd of 2 meer kwijt.....

 

als van die 200 euro je veiligheid af kan hangen is de afweging snel gemaakt wat mij betreft

 

Over het algemeen is het volgens mij met de kwaliteit van de replica's wel goed gesteld. De meeste schade aan velgen ontstaat volgens mij door stoeprandjes etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden