Ga naar inhoud
  • 0

Passat GTE dsg reparatie kosten

juliantje15

Vraag

Ik lees online nogal wat uiteenlopende verhalen over mogelijke reparatiekosten van een DSG bak van een passat GTE. De ene zegt rond de 14k, de andere tussen de 2 en 4k.

Ik heb zelf een mooie Passat GTE op het oog met 170dkm, die particulier wordt aangeboden, en ik probeer een beetje een kostenplaatje te maken voor een worst case scenario. Als er iets mis mee is en de kosten zijn tussen de 2k a 4k, dan is het nog te overzien. Maar als het me opeens 14k gaat kosten, is het wel gedaan met de pret.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

14K das war einmal.. momenteel zijn er diverse bedrijven (buiten VW om) die heel goed problemen/defecten bij de DQ400 kunnen oplossen, houdt idd rekening met 2-4K

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 0
30 minutes ago, Vdub said:

14K das war einmal.. momenteel zijn er diverse bedrijven (buiten VW om) die heel goed problemen/defecten bij de DQ400 kunnen oplossen, houdt idd rekening met 2-4K

Kijk, dat klinkt een stuk leuker. Ik zag dat een HV accu revisie ook rond die prijs ligt. Dat is nog te overzien. Als dat het worst case scenario is, durf ik de gok denk ik wel te nemen. Ook omdat de complete onderhoudshistorie beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden