Ga naar inhoud

Wat kan ik verwachten???


J.J

Aanbevolen berichten

Ik mocht een maand niet auto rijden omdat ik een beste hartinfarct heb gehad, maar moet morgen naar het ziekenhuis.

Misschien een rare vraag???

Helaas is de accu leeg heb het net om 14:45 aan de lader gezet zou er morgen om 12:00 al genoeg stroom in zitten om de T5 te kunnen starten.

Wie kan hier een zinnig antwoord op geven, we hebben de lader CTEK MXS 3.6 12V 3.6A

De accu: VARTA  LFD 75 12V 64Ah RC 141Min CCA 650A MCA 813A

20240128_145939.thumb.jpg.381e091b64bbe24cc53c75ca16d63d1d.jpg

We hebben altijd een accu aan de lader maar die bleek niet meer goed te zijn, dus we doen wel ons best onafhankelijk te zijn.

 

aangepast door J.J
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er in de buurt niet iemand met startkabels. Kan goed zijn dat accu kapot is. Helemaal leeg lopen vinden ze niet leuk. Ik vind het risico vrij groot om daar op te gokken.

Met die acculader zou die pas na 24 uur helemaal vol zitten.

aangepast door Marco456
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marco456 zei:

Is er in de buurt niet iemand met startkabels. Kan goed zijn dat accu kapot is. Helemaal leeg lopen vinden ze niet leuk. Ik vind het risico vrij groot om daar op te gokken.

Met die acculader zou die pas na 24 uur helemaal vol zitten.

Bedankt voor je snelle reactie, ik denk dat de tweede accu ook kapot is de lader blijft op groen staan, we hebben al tegen elkaar gezegd om maar te gaan lopen, mijn vrouw heeft ook de afstand gelopen toen ik in het ziekenhuis lag met de rollator en had ook net kortgeleden een herseninfarct gehad, teruglopen kunnen we misschien bij een garage een nieuwe accu kopen en meenemen op de rollator, haha we hebben ons vaker moeten behelpen.

Van winkelcentrum Lewenborg naar het UMCG 1 u 1 min. (4,4 km) via Rijksweg

De laatste tijd met beide accus niet veel gereden om dat we ook even moesten verwerken dat ik opnieuw kanker heb en dat ook nog in de lege prostaat holte, bestralen zal veel schade geven omdat het op losse zwevende kankercellen word gericht, 2 bestralingen geeft al aardig wat schade en ze willen bij mij 35 keer bestralen dus je kan begrijpen dat dit nogal wat impact had op ons.

Ha misschien schrijf ik nu wat te veel.

Zijn er ook accus die beter kunnen tegen langzame ontlading???

Hier blijft de lader opstaan:

20240128_145825.thumb.jpg.030fc476a819ef1a9aca16ddc25a59a8.jpg

De twee zonnepaneeltjes hebben niet voldoende kracht met de winter zon.

aangepast door J.J
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Marco456 zei:

Is er in de buurt niet iemand met startkabels. Kan goed zijn dat accu kapot is. Helemaal leeg lopen vinden ze niet leuk. Ik vind het risico vrij groot om daar op te gokken.

Met die acculader zou die pas na 24 uur helemaal vol zitten.

Beste @Marco456

Er is gelukkig iemand die ons ophaald en weer naar huis brengt, ontzettend fijn dat je iets probeerde om ons te helpen.

Daar zou ik trouwens ook enige moeite mee hebben want het is onverdiende goedheid, als ik nu ook regelmatig iets voor jullie kon doen had ik er minder moeite mee.

Ik ben al twee keren door jullie geholpen maar wil graag wat terug doen, dan zou ik er minder moeite mee hebben om door jullie te worden geholpen, wel geweldig dat het bij jullie als heel nomaal word gezien om elkaar te helpen.

Dus als er wat is doe een beroep op ons.

Dat geld zeker voor @dieseltje die heeft ons al een keer geholpen met het uitlezen van de boordcomputer.

Wel blijft de vraag wat zou de beste accu zijn voor ons.

aangepast door J.J
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden