Ga naar inhoud
  • 0

Informatie over Ketting 1.4 TSI


VWdriver91

Vraag

Ik heb een paar vragen erover.

1: hoelang gaat ketting mee levensduur?

2: wat kost het ketting vervangen?

3: tijdens koud motor starten en weg rijden vallen hij paar keren uit en start vanzelf op tijdens rijden op versnelling. Geen motor storing te zien. Kan zijn ketting versleten zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

1: hangt af van hoe goed/vaak je olie ververst, doe je dat elk jaar/10dkm dan ca 200dkm levensduur, doe je het als het uitkomt/om de 30dkm dan halen ze vaak 100dkm niet.

2: Als je het goed laat doen, gemiddeld tussen de 900-1300 euro 

3: als dat zo zou zijn was de motor al lang stuk, vreemd is wel dat ie geen storingen heeft met/na het uitvallen, je zou haast denken dat ze dmv tuning diverse storingen hebben uitgeprogrammeerd OF je hebt een slecht uitleesapparaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 uren geleden, Vdub zei:

1: hangt af van hoe goed/vaak je olie ververst, doe je dat elk jaar/10dkm dan ca 200dkm levensduur, doe je het als het uitkomt/om de 30dkm dan halen ze vaak 100dkm niet.

2: Als je het goed laat doen, gemiddeld tussen de 900-1300 euro 

3: als dat zo zou zijn was de motor al lang stuk, vreemd is wel dat ie geen storingen heeft met/na het uitvallen, je zou haast denken dat ze dmv tuning diverse storingen hebben uitgeprogrammeerd OF je hebt een slecht uitleesapparaat..

Mijn Passat heeft 250.000 gelopen. Het is 1.4 tsi caxa blok 122 pk

er is nieuwe turbo en brandstofrails en injectoren en bobine en bougies en grote beurt gehad bij de motor. 
 

auto is niet gechipt maar standaard.

bij garage kunnen niet oorzaak vinden. Die gokken dat ketting moet vervangen worden en andere zeggen dat ketting wel goed. Ivm geen storing op en ratelen geluid is.

dat weet ik niet meer wat moet ik verder doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden