Ga naar inhoud

Vraag

Geplaatst

Beste forum leute,

veel proberen te vinden maar ik kom er niet uit helaas. Mijn biltstein b12 pro kit (3cm) staat nog op bestelling en de B7 variant heeft de 17 inch velgen met winterbanden. Nu wil ik graag 18 inch velgen halen bij de velgen boer,  alleen zou ik graag willen weten welke banden maat en et waarde het beste is. Alvast bedankt 

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
  Op 9-5-2022 om 13:31, umbrellabg zei:

Beste forum leute,

veel proberen te vinden maar ik kom er niet uit helaas. Mijn biltstein b12 pro kit (3cm) staat nog op bestelling en de B7 variant heeft de 17 inch velgen met winterbanden. Nu wil ik graag 18 inch velgen halen bij de velgen boer,  alleen zou ik graag willen weten welke banden maat en et waarde het beste is. Alvast bedankt 

Expand  

Steekmaat?

• 0
Geplaatst
  Op 9-5-2022 om 13:31, umbrellabg zei:

Beste forum leute,

Expand  

Wat voor velgen zoek je?

Nieuw/gebruik?

Ik heb nog een setje Dotz velgen 18" liggen, doe een goed bod en ze zijn van u.

• 0
Geplaatst (aangepast)
  Op 9-5-2022 om 13:38, Thijn zei:

Wat voor velgen zoek je?

Nieuw/gebruik?

Ik heb nog een setje Dotz velgen 18" liggen, doe een goed bod en ze zijn van u.

Expand  

Heb je foto’s 

Rechte, niet gelaste tweedehandse en het liefst orgineel

aangepast door umbrellabg
  • 0
Geplaatst

Ik had er origineel 18” onder zitten. Zijn Borbet 8J x 18” ET44. Bandenmaat 235/40.

14a46fc733c2cc75670c47c972bc04ba.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden