Ga naar inhoud
  • 0

klokken in dashboard ombouwen naar virtueel display


wdh

Vraag

Omdat het aanbod aan betaalbare VW Passat uit 2019 - 2020 met een virtueel display in het grijs beperkt is, en ik wel een betaalbare variant met standaard klokken (snelheidsmeters) kan vinden heb ik de vraag of iemand ervaring heeft in het ombouwen van een standaard dashboard naar een virtueel dasboard.

 

Graag dit goed te doen? En is het een beetje betaalbaar?

display.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Geen idee of dit nog van toepassing is bij de facelift passat maar bij de gewone B8 moesten er bepaalde opties aanwezig zijn om het AID te kunnen plaatsen wegens anders het ontbreken van de MOST bus waarmee het AID werkt. Er zijn wel NL bedrijven die ze plaatsen, misschien ook cartronic in Den Haag, voor een ombouw in een golf 7 dien je 1100eur te betalen voor de ombouw. Een 2de hands teller inbouwen vraagt ook wel wat voorwaarden, zo moet de teller zo dicht mogelijk bij het bouwjaar aanleunen en geen hogere kilometerstand kennen dan deze in de wagen waarin hij geplaatst moet worden. Dus volgens mij is het wel mogelijk maar heeft het zijn prijskaartje en zijn er wel wat voorwaarden aan verbonden. Zou zeggen, schrijf eens wat bedrijven aan met je vraag zodoende zij kunnen zeggen wat voor basis je moet hebben voor de ombouw zodat je je volgende aankoop kunt op verfijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden