Ga naar inhoud
  • 0

Help...


TimmyT

Vraag

Goeiemorgen,

eerst en vooral sorry dat ik jullie lastig val met mijn vragen (ik ben een leek in auto's)

Ten 2de, nogmaals sorry, ik heb momenteel geen passat. Vroeger wel (mijn beste wagen ooit trouwens☝️)

Ziehier mijn verhaal;

Onlangs zijn we de trotse ouders geworden van een prachtige dochter. Na een goeie maand werd al snel duidelijk dat de bagageruimte van mijn vrouw haar i30(hyundai) te klein is.(Man, wat een verhuis steeds sinds die baby er is) Dus hebben we een ruimere 2de hands wagen aangeschaft, een VW Touran. Enfin, ik heb deze gekocht voor de vrouw. Voor haar was er maar één vereiste; "Ik moet mijn iPhone kunnen aansluiten/connecteren met de auto". Ikzelf niets vermoedend, aangezien de toetsen Phone aanwezig zijn naast de radio en in het stuur dacht deze korte wenslijst direct te kunnen aanvinken. Niet dus, tarara, deze radio heeft blijkbaar geen Bluetooth om verbinding te maken met haar gsm. (Daar gaan mijn goeie punten, wééral)

Enfin, bij deze dus mijn vraag aan jullie VW kenners;

Is er een mogelijkheid dat deze radio, volgens het navigatieboekje een RNS 310 / RNS 315 toch ooit kan verbonden worden met haar iPhone? Indien ja, hoe? Wie kan mij helpen? Ik had graag van jullie alle opties gehoord. Tot zelfs het eventueel vervangen van de radio indien nodig?(Want de zetel slaapt echt niet goed)

Alvast héééél erg bedankt!

Ps; Nogmaals sorry, indien deze vraag in het verkeerde topic staat.

Timmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Super! Merci voor jullie reacties alvast.

Dus deze RCD 330 is de oplossing? Werkt deze goed, hebben jullie er reeds ervaringen mee? 

Is deze gemakkelijk te installeren? Kan ik dit zelf of mss beter laten doen? Hebben jullie nuttige adressen hiervoor? Of gewoon online bestellen?

Wat te doen met de originele RSN 310 / RSN 315? Is deze nog iets waard?

Nogmaals bedankt hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden