Ga naar inhoud
  • 0

We connect - App connect


ReneL

Vraag

Ik heb een vraag, en helaas kan ik zelf het antwoord er nog niet op geven / vinden. Dat komt n.l. omdat mijn 2015 B8 volgende week geleverd gaat worden, dus ben ik nu mijn tijd aan het doden door velgen te zoeken ( 17" winterset en 18" zomerset ) ter vervanging van de Sepang 16" wielen.

Nu heb ik ook een we-connect app op mijn telefoon gezet, en wil ik volgende week als ik de auto heb app connect testen. Ik kan wel mijn auto vinden als ik de App open omdat ik de VIN code heb ingevoerd. Maarrrr ik kan alleen mijn auto zien als gast gebruiker ( dus zou er een hoofdgebruiker moeten zijn ) en ik kan geen hoofdgebruiker worden ivm foutmelding. Er zijn wel beschikbare diensten die ik kan zien ( datapakketten ). 

Hoe nu verder ?

Zijn er kosten verbonden aan app-connect en kan ik via de Lease eigenaar achter de code komen ? 
Kan de hoofdeigenaar zich afmelden en mij hoofdeigenaar maken ?
 

 

IMG_0308.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden