Mijn beste passat geeft dus de volgende foutcode in de VagScanTool onder brake electronics: 65535
Omdat het lampje dus blijft branden krijg ik hem niet door de keuring.
Nu heb ik op de volgende website; https://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-65535.html het 1 en ander gevonden en hiermee proberen op te lossen.
tevergeefs is dit niet gelukt.
Nu heb ik alles rondom de regelmodule schoongemaakt en goed overal langs met de fohn alles droog proberen te fohnen.
Ook de stekkers losgehad geen corrosie of andere vuiligheden.
Heb geprobeerd de ECU te resetten d.m.v. de plus los van de accu te halen en tegen de minpool aan gehouden voor een seconde of 30.
Ben ergens ook tegengekomen door plus en min los te halen en dan voor 12 uur aan elkaar te houden, ook dit gaf geen resultaat.
Nu twijfel ik dus wat er kapot kan zijn, is het dan de "computer/regelmodule" wat je op de 2e afbeelding ziet ?
Of is het toch de ABS pomp wat ik vervangen moet ?, ik zou het namelijk zonde vinden om iets aan te schaffen wat de oplossing niet gaat zijn.
Waar ik nog over na zat te denken was om wat stekkers na te meten wat de website gerritspeek aangaf maar wellicht is er hier iemand die dit probleem kent en er mij zo antwoord op kan geven.
Vraag
Dunno
Beste allemaal,
Mijn beste passat geeft dus de volgende foutcode in de VagScanTool onder brake electronics: 65535
Omdat het lampje dus blijft branden krijg ik hem niet door de keuring.
Nu heb ik op de volgende website; https://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-65535.html het 1 en ander gevonden en hiermee proberen op te lossen.
tevergeefs is dit niet gelukt.
Nu heb ik alles rondom de regelmodule schoongemaakt en goed overal langs met de fohn alles droog proberen te fohnen.
Ook de stekkers losgehad geen corrosie of andere vuiligheden.
Heb geprobeerd de ECU te resetten d.m.v. de plus los van de accu te halen en tegen de minpool aan gehouden voor een seconde of 30.
Ben ergens ook tegengekomen door plus en min los te halen en dan voor 12 uur aan elkaar te houden, ook dit gaf geen resultaat.
Nu twijfel ik dus wat er kapot kan zijn, is het dan de "computer/regelmodule" wat je op de 2e afbeelding ziet ?
Of is het toch de ABS pomp wat ik vervangen moet ?, ik zou het namelijk zonde vinden om iets aan te schaffen wat de oplossing niet gaat zijn.
Waar ik nog over na zat te denken was om wat stekkers na te meten wat de website gerritspeek aangaf maar wellicht is er hier iemand die dit probleem kent en er mij zo antwoord op kan geven.
Alvast bedankt !!
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten