Ga naar inhoud

Altijd spannend een nieuwe auto !


Gast Rexbull

Aanbevolen berichten

Hallo allen ????????

2 weken geleden mijn nieuwe auto opgehaald en al druk met opknappen begonnen.

Het is een vw Passat 2.8l V6 uit 2000 met 185.000 op de teller.

Voor 1000 euro mag je niet veel verwachten maar al flinke tegenslagen gehad met eerdere auto’s en voor mijn bedrijf moet ik een grote sterke wagen hebben.

Bij de aanschaf gelijk een afspraak gemaakt om de homokineten te vervangen en alle remblokken rondom voor 200 euro dus dat is in mijn ogen echt een koopje.

Inmiddels via een topic hier contact met dieselaar gekregen en samen de auto uitgelezen.

Hier kwamen geen spannende dingen uit .

Op de achteras hoor ik aan beide kanten wat kraken maar kan nog niet vinden wat het probleem is.

Ik heb er inmiddels al 550 km opzitten en hij rijd heerlijk.

Vandaag reed ik de botlekbrug op op opeens stond er STOP in het display dus ik ben op de vluchtstrook gaan staan en heb me naar een veilige plek laten slepen.

Nu bleek de slang met sensor aan de onderzijde van mijn radiateur losgeschoten te zijn en het hele koelsysteem stond dus leeg !!!

Snel goed vastgezet en 2 volle kannen koelvloeistof bij moeten vullen maar hij rijd weer als een zonnetje.

Ik vond t leuk om te sleutelen maar hoop wel dat dit t ergste is wat me met deze wagen gaat overkomen hahaha

Zodra ik het uitgevogeld heb hoe het werkt zal ik foto’s posten van Mn auto en mijn profiel foto ff aanpassen.

Fijn weekend allemaal,

Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, das balen idd????.

 

Je kunt het makkelijkst via Tapatalk foto’s uploaden. Voor de rest is t een matige app.

Tapatalk gewoon downloaden dan of iets dergelijks of is dat iets hier op de site ? Ik ben een complete digibeet dus dit is al een uitdaging voor me Hahahah

Thnx voor de tip iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tapatalk is een app voor je smartphone oid. Wellicht kun je ook met windows of Apple inloggen maar daar heb ik geen ervaring mee.

 

Dan kun je via tapatalk op het forum inloggen en dan moet je goed zoeken naar je post want dat is wel een beetje een ratjetoe.

Werkt prima thnx voor de tip

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden