Joer Geplaatst 5 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2018 Goede morgen Ik wilde de standkachel uitproberen maar kreeg de Volgende melding in het dashboard: storing int. voorvrw. Iemand een idee? Zou het een zekerings kwestie kunnen zijn?? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 5 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2018 Wat voor een passat? Eerst uitlezen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Joer Geplaatst 5 oktober, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2018 Passat variant bj 2013 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 5 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2018 ** verplaatst ** Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Joer Geplaatst 5 oktober, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2018 Zat in een andere topic te lezen dat er een afstand bediening bij zit/hoort?? Maar dat heb ik niet. Zijn deze nog aan te schaffen of kan het ook zonder? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dreke Geplaatst 5 oktober, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 5 oktober, 2018 Het kan zonder. Bij de afstandsbediening hoort er ook nog een stuurdoos (en antenne) in de kofferbak te zitten, wanneer die er niet is heb je ook niets aan de afstandsbediening. grtz, dre Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Joer
Goede morgen
Ik wilde de standkachel uitproberen maar kreeg de
Volgende melding in het dashboard: storing int. voorvrw.
Iemand een idee? Zou het een zekerings kwestie kunnen zijn??
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten