Mario_B7 Geplaatst 7 juli, 2018 Rapporteer Geplaatst 7 juli, 2018 Mijn auto is opnieuw gespoten en met het monteren van de voorbumper kwam ik een loshangend stickertje tegen, althans het leek een stickertje maar na wa googlen blijkt het een rfid antenne te zijn ???? maar nu de vraag ,waar is het van en voor...
0 bm-er Geplaatst 7 juli, 2018 Rapporteer Geplaatst 7 juli, 2018 Misschien wordt het gewoon tijdens de productie van de auto gebruikt?
0 Mario_B7 Geplaatst 7 juli, 2018 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 juli, 2018 Wat ik vreemd vindt is dat het niet op de achterbumper zit...
0 Passat GS Geplaatst 9 juli, 2018 Rapporteer Geplaatst 9 juli, 2018 RFID wordt vaak gebruikt voor het openen van een deur of poort. Wellicht heeft een eerdere eigenaar dit aangebracht voor het openen van een garagedeur.
Vraag
Mario_B7
Mijn auto is opnieuw gespoten en met het monteren van de voorbumper kwam ik een loshangend stickertje tegen, althans het leek een stickertje maar na wa googlen blijkt het een rfid antenne te zijn ???? maar nu de vraag ,waar is het van en voor...
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten