Ga naar inhoud

Vw passat 3C 2.0 turbo


Naudje32

Aanbevolen berichten

https://www.autoscout24.nl/aanbod/volkswagen-passat-variant-2-0-turbo-fsi-highline-benzine-zilver-006ba56e-a1c5-6c46-e053-e250040a1d85

 

Wie kan me informeren over zo’n type passat waar ik op moet letten en of het probleem bakken zijn?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone X

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het betreft hier de 2.0TFSI uit de eerste generatie. Olie verbruik kan aan de orde zijn. ( zelf ook met dit type blok gereden zonder enig probleem). Vacuumpotje op de motor wil wel eens stuk gaan. Verder volgens mij geen hele gekke dingen. Let wel even op of de distributieriem op tijd vervangen is. De latere generatie heeft een ketting.

 

 

 

DSG. Kijk goed of hij normaal schakelt zonder bonken. Deze bakken hebben op tijd hun onderhoud nodig anders kom je voor dure reparatie te staan.

 

 

 

De navi is nog van een oud type en gaan vaak stuk. volgens mij is er ook geen update meer van.

 

 

 

Ik vindt trouwens wel dat ze er best geld voor vragen.

 

aangepast door golfiev5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook meer een voorbeeld maar gaat me vooral om deze type auto. Kunnen daar ook rns 510 in ?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone X

als dit een voorbeeld betreft dan zou ik kijken naar een 2009 model. Hier zit het volgende generatie GTI blok in. Zelf erg tevreden over. inmiddels staat de teller bij die van mij op 240000km zonder grote problemen aan de motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden