Naudje32 Geplaatst 19 juni, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2018 (aangepast) https://www.autoscout24.nl/aanbod/volkswagen-passat-variant-2-0-turbo-fsi-highline-benzine-zilver-006ba56e-a1c5-6c46-e053-e250040a1d85 Wie kan me informeren over zo’n type passat waar ik op moet letten en of het probleem bakken zijn? Verzonden vanaf mijn iPhone X 19 juni, 2018 aangepast door Naudje32 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
golfiev5 Geplaatst 19 juni, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2018 (aangepast) Hallo, Het betreft hier de 2.0TFSI uit de eerste generatie. Olie verbruik kan aan de orde zijn. ( zelf ook met dit type blok gereden zonder enig probleem). Vacuumpotje op de motor wil wel eens stuk gaan. Verder volgens mij geen hele gekke dingen. Let wel even op of de distributieriem op tijd vervangen is. De latere generatie heeft een ketting. DSG. Kijk goed of hij normaal schakelt zonder bonken. Deze bakken hebben op tijd hun onderhoud nodig anders kom je voor dure reparatie te staan. De navi is nog van een oud type en gaan vaak stuk. volgens mij is er ook geen update meer van. Ik vindt trouwens wel dat ze er best geld voor vragen. 19 juni, 2018 aangepast door golfiev5 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Naudje32 Geplaatst 19 juni, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2018 Ja dat is ook meer een voorbeeld maar gaat me vooral om deze type auto. Kunnen daar ook rns 510 in ? Verzonden vanaf mijn iPhone X Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 19 juni, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2018 RNS 510 past je moet alleen een gateway E of hoger hebben Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
golfiev5 Geplaatst 21 juni, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 21 juni, 2018 Ja dat is ook meer een voorbeeld maar gaat me vooral om deze type auto. Kunnen daar ook rns 510 in ? Verzonden vanaf mijn iPhone X als dit een voorbeeld betreft dan zou ik kijken naar een 2009 model. Hier zit het volgende generatie GTI blok in. Zelf erg tevreden over. inmiddels staat de teller bij die van mij op 240000km zonder grote problemen aan de motor. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
TinusTG Geplaatst 22 juni, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 22 juni, 2018 Bij dit model speelt ook de koolstofvervuiling in het inlaatsysteem. Distributie moet bij de 180.000 vervangen worden. Ik heb verder nooit grote problemen gehad. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten