Ga naar inhoud
  • 0

Verbeteren audiogeluid VW Passat Variant 1.6 TDI Highline Bluemotion 2012


_Jeroen_

Vraag

Dag allemaal,

 

Sinds kort in het bezit van een VW Passat Variant 1.6 TDI Highline Bluemotion uit 2012. Ontzettend blij mee wat een fijne wagen!

 

Maar.. minpuntje, ik ben ook muziek/audio liefhebber en het geluid valt me toch echt wat tegen. In mijn Golf had ik een losse Pioneer radio met Mosfet die ik aan alle kanten kon afstellen.

 

Deze mogelijkheid heb ik nu jammer genoeg niet meer. Nu heb ik gelezen dat je ook andere audiosystemen/luidsprekers kan inbouwen.

 

Dynaudio heb ik bijvoorbeeld een paar keer voorbij zien komen. Zijn er hier meer leden die de audio van de Passat hebben vervangen? Zoja hoe/wat waar etc.. Als ik zelf op Dynaudio zoek bij VW loopt het spoor steeds vast. Ik hoor graag van jullie!

 

Groet Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hi Jeroen,

 

ik loop tegen het zelfde aan, stereobeeld is zeer vlak en het geluid zit 15 cm voor mijn gezicht, daarnaast is de standaard setting heel erg bassig. Ik ga het als volgt oplossen:

 

* Kenwood navi radio met DSP

* versterker

* nieuwe composet voor

* sub

 

En inbouw door een professionele partij natuurlijk. Geen idee waar je woont daar 'Noord Nederland' nogal een ruim begrip is, je kan me ook pb-en zodat je komt luisteren naar mijn set wanneer het klaar is; de planning is eind januari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb bij mijn 3C een sound system van VW ingebouwd. 10 speaker systeem. Totaal 300Watt vermogen. Dynaudio is ook mogelijk en kwa bekabeling t zelfde maar 600 Watt vermogen en beter speakers.

Heb dit in combinatie met een Composition Media systeem

Ik ben tevreden.

Woon in Groningen, je mag komen luisteren

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden