Ga naar inhoud
  • 0

MFD Plaatsen


Andy

Vraag

Na Lang nadenken en twijfelen heb ik toch de knoop doorgehakt, ik ga in men 3bg een MFD zetten. Nu vroeg ik mij af wat juist de mogelijkheden zijn en wat ik er allemaal voor nodig heb?

 

Voor te beginnen, zou het eventueel niet mogelijk zijn om een MFD2 DVD in mijn passat te zetten?

 

Indien het niet mogelijk is om een MFD2 DVD te plaatsten (waar ik al voor vrees) zou ik graag weten welke versie ik best kan zetten en wat ik allemaal nodig heb/waar ik moet op letten...

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Even slightly offtopic;

Is het normaal dat naarmate je het volume zachter zet, de lage tonen in verhouding harder gaan? Vind het niet zo leuk dat de gehele dynamica van mijn geluid verpest wordt :cry:

 

Ik heb nu ook de line-out op een versterker en krijg bij totaal volume dicht nog steeds lage tonen door, welles waar zacht maar toch.

 

Ontopic: Ik heb ook een dubbeldin achteraf erin succesvol gemonteerd.

http://www.vwpassat.nl/files/passat_inside_271.jpg

Het KAN dus wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een kleine update,

woensdag heb ik mijn bestelde ombouwset naar dubbeldin toegekregen met volgende onderdelen:

 

1J0 907 047 N 2WE

3B1 857 056 A

3BO 858 069 AS 2WE

3BO 858 757

 

Zou iemand met ETKA mij hier van de afzonderlijke stukprijzen kunnen geven, dan weet ik of ik er nu een goede zaak aan gedaan heb of niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Even slightly offtopic;

Is het normaal dat naarmate je het volume zachter zet, de lage tonen in verhouding harder gaan? Vind het niet zo leuk dat de gehele dynamica van mijn geluid verpest wordt :cry:

 

Ik heb nu ook de line-out op een versterker en krijg bij totaal volume dicht nog steeds lage tonen door, welles waar zacht maar toch.

 

Klinkt alsof de loudnessfunctie aanstaat, of dynamic bass boost, of hoe dat op je radio ook mag heten. Kun je meestal gewoon uitschakelen, is een optie omdat veel luidsprekers lage tonen bij laag volume minder flat weergeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Ik ben net nieuw hier en heb dit artikel gelezen.

Er zijn mij een paar dingen niet duidelijk tot ombouw voor mijn mfd.

 

Ik heb een d.d. nav frame besteld met de bijbehorende steuntjes.

Nu moet ik alsnog van alles verzagen?

Of moet dat alleen als je je enkeldin frame aan wilt passen voor d.d.

 

Kan ik op mijn mfd gewoon de iso stekkers gebruiken of moet ik nog weer aparte draden trekken voor Snelheid en reverse?

 

Heb je met een mfd 1 ook problemen met gebrande nav cd's?

Las verderop op het forum dat bijv mfd 2 dit wel heeft en je die dan moet unlocken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi

 

Je moet sowieso dremelen. Buiten je dubbeldin paneel moet je ook nog diverse andere panelen kopen, anders ziet het er niet uit. (zie vorige berichten). Je kunt gewoon iso stekkers blijven gebruiken, maar vergeet je Siemens stekker niet voor je snelheidssignaal.

 

mfd1 leest gewoon gebrande cd's. Unlocken is niet nodig. Heb je er wel een code bij??

 

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Ook ik ga eraan beginnen om dubbeldin in te bouwen tbv van een mfd heb er een interface bij voor het afspelen van i-pod etc. alleen jeroen een vraag over die siemens stekker voor het signaal van de snelheidsmeter, zit deze er al of moet die los besteld worden?

 

gr Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden