Ga naar inhoud

Forum kaartjes ?


Mich76

Aanbevolen berichten

Wellicht was het idee al lang een paar keer geopperd, maar dan heb ik het gemist.

 

In een ver verleden, toen ik nog een (bagger) Amerikaan onder me kont had, zat ik in een vergelijkbaar forum als deze. Daar kon je een klein stapeltje visite kaartjes van het forum krijgen, welke je dan achter de ruitenwisser van een potentieel nieuw forum lid kon doen.

Voorkant voorzien van forum reclame, aan de achterkant was er dan nog een stukje tekst als "Dit kaartje is u aangeboden door forumlid : " en dan daarnaast ruimte om je eigen forumnaam te schrijven.

Dat werkte destijds best goed, aardig wat nieuwe leden erbij gekregen, en degene die al lid waren hadden dan weer leuk contact met degene door wie ze 'gespot' zijn.

 

Wellicht een idee voor dit forum ? Ik zie soms wel eens mooi gemodde Passat's geparkeerd staan, zonder forumsticker en kentekenhouder, waar ik me dan afvraag of het al wel of geen lid is, kaartje achter de wisser en wie weet wie ik dan gespot had ;)

Duur zijn ze niet, je ziet soms wel eens aanbiedingen van 1000 stuks voor nog geen 2 tientjes.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden