Ga naar inhoud
  • 0

13 polige jaeger voor Passat 2004


HansPassat

Vraag

Dag allen

 

Ik ben hier nieuw en heb een Passat 2004 Athene 1.9 TDI

 

Ik wil mijn 7 polige contactdoos vervangen door een 13 polige Jaeger ivm een caravan.

Daarvoor heb ik een de kabelboom 756412 besteld bij Winparts.

 

Nu moet ik kennelijk 2 nog extra draden trekken voor beide 15A.

 

12V constant         positie 30+    (binnenverlichting, waterpomp etc) (draad en zwevende zekeringshouder wordt meegeleverd, volgens handleiding)

12V geschakeld    positie 15+    (koelkast)                                         (draad en zekering worden niet meegeleverd zo te zien op de handleiding)

 

Nu staat er op diverse sites en de handleiding dat je die van punt 30+ en 15+ kunt aftakken. Tenminste ik denk dat, dat bedoeld wordt.

1) Waar zitten deze punten precies, zijn dat spanningsrails of zo?

 

Verder staat op mijn zekeringskaartje een trekhaakje genummerd met 35 maar daar zit geen zekering in en je kan er ook geen zekering in plaatsen omdat er geen contacten in zitten. Het lijkt een dummy positie.

2) Als dat wel aangesloten is zit op die zekering dan de geschakelde of de constante 12V?

 

3) Kan ik er nog contacten inzetten zodat ik daar weer een zekering in kan zetten, of moet een een zwevende zekering worden?

4) Hoe kan ik aan de achterkant van deze zekeringskast komen, hoe verwijder je het dashboard/plastic kappen daarom heen?

 

Bvd Hans

 

 

 

 

 

kopie 13 polige kabelboom_2_2_2_2.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

O, dacht dat massa ook naar voren ging.... Maar bij linker achterlicht zit ook wel een massapunt volgens mij, dacht cm of 10 vanaf achterlicht aan de zijkant, tegen plaatwerk van de auto.

Hi Upseel,

 

Ik zie hem niet, kun je het wat preciezer aangeven of een fototje sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden