Ga naar inhoud
  • 0

lederen achterbank past niet goed in mijn 3BG!


passa77

Vraag

Hallo,

 

Ik heb sinds kort een lederen interieur gekocht voor mijn 3BG. 

In eerste instantie paste de leuning achterbank helemaal niet in mijn variant. 

De punten waar de leuning aan de zijkant en in het midden vast zit kwamen niet overeen met de montagepunten op het lederen interieur.

Nu ben ik er achtergekomen dat het interieur uit een 4-motion komt en dan zijn de montagepunten anders dan bij mijn "gewone" variant. 

Deze heb ik nu aangepast en past de bank wel in de auto.

 

Maar.....

 

Nu heb je in de achterbak een plastic bodemplaat, met tegen de leuning aan een geultje waarin de kofferbakmat wordt geklikt. Deze geul zit nu strak tegen mijn achterbank aan waardoor ik hem niet meer (of nauwelijks) voorover kan klappen. 

 

Nu is mijn vraag of er een andere plastic bodemplaat is die ik kan vervangen zodat ik mijn bank wel voorover kan klappen???

 

Ik hoop dat het een duidelijk verhaal is want ik heb er nu geen foto's van ter verduidelijking. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@passa77 Ja dat is er, ik heb zelf ook een 4motion interieur uit een W8 in mijn 2 wiel aangedreven Passat.

Ik heb mijn eigen kofferbakplaat en bekleding er nog inzitten om reden dat het niet hinderlijk is in mijn geval.

Heb de plaat en de bekleding van de 4motion hier nog wel liggen mag je wel eens proberen of het bevalt als je eens in de buurt van de veluwe bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@tiptronic.

 

Oké dus er is een verschil in bodemplaat en bekleding.

Ik gebruik de auto nog wel eens met de banken neer geklapt. Öp dit moment vind ik het ook niet hinderlijk maar wil het wel eens aan passen. Ik wil zeker wel eens proberen of die van jou dan beter passen.

 

Gr. Serge

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden