Ga naar inhoud

Aero ruitenwissers


peerke

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...

@ alle Passatliefhebbers die erover denken 'ein umbausatz zu kaufen';

 

Persoonlijk zou ik het niet doen, heb van de week bij de VW dealer zo'n setje met art.nr. 3BO 998 002 B gekocht voor 41,97 ex de BTW, en ondanks dat ik er 20% korting op kreeg was ik niet tevreden, de rechterwisser pakte de laatste 5 cm niet op de vooruit (in mijn geval) dus dit setje retour dealer.

 

Gemonteerd en al laten zien aan monteur en magazijnchef en na z'n opmerking 'dan buigen we de armen wel' zag i aan mijn blik dat ik het nu echt zat was. :x

Euries terug en via Jee een origineel en compleet set besteld.

 

Ben nu voor 20 euries extra klaar en neem van mij aan, dat is het verschilbedrag dubbel en dwars waard.

 

@Jee, :thanks: ,na een stevig buitje vandaag heb ik 't verschil gelijk gezien!

 

Tip 2, vervang gelijk de achterste voor een aerotwin, koste mij nog geen 20 euro ex bij de dealer :!::idea:

 

 

Gr, RJ!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een eenmalige complete conversie (armen + bladen) kost je rond de 100 euri.

Daarna kosten bladen hier 32 euri bij een supermarkt in Nordhorn, Dld.

 

En dan heb ik het niet over een B-merk, maar over echte originele BOSCHE airotwins. Kep toevallig vorige week nog een setje voor de corrado gehaald (Lupo GTI airotwins....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb het aerotwin gebeuren eraf gehaald, en ben teruggegaan naar het oude systeem! :lol:

 

Ik vind dat aerotwin gebeuren helemaal niets (het ziet er niet uit ook :cry: )

 

Er zitten nu weer nieuwe wisserarmen + bladen op van het oude type bevalt prima :lol: (Nieuwe armen + bladen bij de dealer gehaald € 60)

 

Later: Michel (voorzichtig vanavond allemaal) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de aerotwin ook niet uitzien maar het werkt zo goed als je het hele set erop zet. Nu op de bmw heb ik ook alleen wissers zoals de aerotwin maar ben er ook niet helemaal tevreden over. Op de Voor de Passat had je zo'n hele wisser kit dat wat je voor de bmw jammer genoeg niet hebt :( .

Alweer een nadeel van bmw :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pindar,

 

Zo zie je maar weer, wat voor de 1 mooi is en een vooruitgang kan voor de ander dus compleet anders zijn.

 

Wellicht zonde van die 60 euro want je had mijn oude setje voor een kratje bier over kunnen nemen :wink:

 

Gr, RJ!

 

RJ,

 

OP MP ben je ze zo kwijt voor een kratje :lol:

 

latex 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden