Ga naar inhoud
  • 0

FK AK Street schroefset ervaringen?


Skip

Vraag

Wie heeft er ervaring met de AK Street schoefset van FK Automotive?

 

Zelf ken ik iemand die zeer tevreden was, maar hij heeft deze schroefset niet direct bij FK Automotive zelf gekocht, waarbij er toch een redelijke prijs betaald moest worden. Via de FK website zelf is de set meer dan redelijk betaalbaar, sterker nog, best wel goedkoop eigenlijk vanwege korting.

 

Nu ben ik even rond gaan kijken en kwam ik een beoordelingssite tegen waarbij mensen erg negatief waren over de webshop. Mensen die pakketjes niet ontvangen of waarbij inhoud beschadigd was. Ook werd er gesproken over de slechte klantenservice.

 

Hierdoor ben ik nu in tweestrijd... Voor zover ik kon vinden waren mensen best tevreden over het product, maar voor bestellen bij FK Automotive in de webshop zelf ben ik wat huiverig voor geworden. Wie heeft er tips of ervaringen te delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Haha, tot zover zijn mensen vrij positief over schroefset zelf wat ik gezien heb. Uiteraard hoor ik hier graag meer over!

 

Maar grootste twijfel zit hem nu in hun eigen webshop... Daar zijn best wat negatieve reacties op. Ben benieuwd of iemand van hier daar wel eens wat besteld heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Setje is prima, zit er al bijna twee jaar onder en nog steeds oke. Het is natuurlijk niet te vergelijken met een duurder setje waar ook demping etc is in te stellen. Enigste wat tot nu toe problemen heeft gegeven waar twee stabilisatorstangetje, daarbij gingen de rubbers binnnen een halfjaar stuk, helemaal uitgedroogd. Kreeg 50% korting op een nieuw setje, van de webshop in Nederland, fk deed niks omdat er misschien wel mee op het circuit gereden was. Heb daarna nieuwe rubbers erop gezet, gewoon universeel, en gisteren het tweede setje weer gewisseld voor het eerste setje en ook deze waren allemaal weer gescheurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Vinniepilon die kleine stabilisator stangetjes vooraan bedoel je toch hé? Bij mij ook al eens vervangen, denk dat het iets met de verlaging te maken heeft. Er zijn ook regelbare maar die zijn helaas hier in BE voor de keuring weer niet toegestaan. Bij jullie waarschijnlijk wel.

Ja die bedoel ik, maar uitgedroogd binnen een half jaar vind ik iets te snel :)

 

Verders een prima set voor weinig geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt Vinniepilon!

Ik ga deze gewoon meteen bestellen :mrgreen:  :mrgreen:

 

Edit:

 

Ik zie dat op ebay deze setjes compleet met stab. stangen voor minder worden aangeboden, misschien een idee voor de geintresseerden om via ebay te bestellen?

aangepast door sezer58
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden