Ga naar inhoud
  • 0

Chrome sierlijsten vraagje


Toxic.

Vraag

Hallo,

 

Ik ben benieuwd of het veel werk is om plastic lijsten te vervangen voor chrome zowel voor als achter.

Misschien een Howto? had al wel gevonden dat ze vast gelijmd/kit zaten haha.

 

Misschien part nummers?

 

En ik vroeg mij af of deze lijsten voor de voorbumper ook in europa zijn te vinden  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: met zo'n mooi lampje erin  :roll:

DSC00377.jpg

 

 

Alvast bedankt!  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zou Ebay in de gaten houden. Er is ook een how to hoe je ze in de lijsten kan dremelen. De lijsten met SML uitsparing is via de dealer te krijgen in grond verf.

Een kleine indicatie per sierlijst zit je rond de €40,-- voor lijst €40,-- voor de chrome lijst €20,-- voor SML en €15,-- kabelset. Daar komen je spuit kosten nog bij

 

Voor onderdeelnummers zie http://www.passatplus.de/umbauteile/sml/sml.htm

Prijzen die erbij vermeld zijn kloppen niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Monteren is goed te doen. In de how to is te zien hoe je de bumberlijsten kan verwijderen. Je kan ipv originele stekkers ook op de sloop 4 spatbord knipperlicht fittingen scoren en een stuk kabel eraan knopen. Is een stuk goedkoper. Maar mocht je voor oem gaan zijn de achter stekkers niet helemaak goed. Moeten ook anderen aan of afknippen en amp stekkers erop. Je kan ze in de achterlicht unit plaatsen. Is al rekening mee gehouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden