Ga naar inhoud
  • 0

Climatronic generatie 3? (5ge907044e)


Postie

Vraag

Weet iemand of je het type zoals genoemd ook in een 3c kan plaatsen? Deze is dan van een Passat uit 2015 en nieuwer, of moet ik echt op zoek naar een 3aa907044e, 3c8907044e of een 5k0907044e

 

Als ik goed heb ingelezen is het type met letter e iig de opties voorruitverwarning stoelverwarming en als ik goed heb ook standkachel.

 

Even aanvulling op hierboven kom ik net achter plaatjes met de letter f dan achter het nummer en dan zie ik pas voor het eerst het symbool voorruitverwarning is het dan misschien niet mogelijk om alles te krijgen op dit paneel?

aangepast door Postie
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Generatie 3 uit een Passat na 2015 zou ik niet nemen omdat die voor een B8 is, die gaat het volgens mij gewoon niet doen. Die heeft o.a. altijd 3 zone temperatuurregeling en een hele andere manier om met de navi samen te werken. Zo kan je ook op je Discover Pro de temperatuur instellen etc.

 

Generatie 3 is ook in de B7 geleverd vanaf MJ2012. Die is functioneel gelijk aan generatie 2 en die zal wel werken in een 3C.

 

Edit: wel moet je denken aan het sierpaneel, die zijn alleen voor de B7 gemaakt dus moet die wel bij je overige dashboardpanelen passen, zowel fysiek als qua materiaalafwerking.

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok bedankt! En ja dat wist ik dat b7 paneel er alleen van was maar is ook de bedoeling om deze te vervangen voor b7 iig rond de teller klokje radio en clima dan.

 

Weet inmiddels ook welke ik nodig heb en blijkt een erg schaars paneel weer te zijn nog schaarser als voor de tweede generatie

 

Letters al of bf moeten erachter staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je had het al gevonden zie ik.

Je zou er 1 kunnen nemen met alleen standkachel en dan de aansturing van de voorruit verwarming bij de aansturing van de achterruit aansluiten werken ze allebij tegelijk.

Is niet zo mooi als oem, daarom heb ik nog de eerste generatie er in zitten.

Of een 2de generatie met alle opties.

http://m.ebay.de/itm/VW-PASSAT-Variant-3C5-Steuergeraet-Klima-343984-5K0907044CD-Bj-2010-1-/272336525121?nav=SEARCH

 

3AA907044bf

Is wel een duur paneeltje.

 

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/34561-b7-nieuw-clima-paneel-functionliteit/

aangepast door ArieV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er nu een 2egeneratie in zitten met alles, maar de vrouw is daar niet helemaal tevreden mee die vind de eerste mooier of een 3e maar die is wat lastiger te vinden.

 

Ik weet nu iig welke ik moet hebben gaan we vanuit daar maar weer verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden