Ga naar inhoud
  • 0

Connect module


Micky

Vraag

Kan iemand mij vertellen waar de connect module ingebouwd moet zitten bij de B8, ik wil kijken of ik hem heb, deze app kennen ze namelijk niet in Duitsland en ik wil hem toch graag gebruiken.

Zit hij er niet in bij mij dan weet ik inmiddels van pon dat hij voor een paar 100 te bestellen in binnenkort, zo kun je dus van je niet connect een connect maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De dealer kom ik niet verder mee, zoals ik schreef, ik heb een Duitse auto, de dealer daar snapt niet waar ik het over heb, pon heeft me geholpen tot hier, ik zoek iemand die kan aangeven waar hij zit dan zoek ik hem zelf wel op.

 

 

Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is een functie die in je Discovery Pro vrijgeschakeld moet worden. Dus kijk eens goed op je bestelling welke opties er op de auto zijn meegeleverd.

Naderhand bestellen kost geld, even de dealer bellen.

Wat bedoel je onder "welke opties er besteld zijn" dat weet ik uit mijn hoofd, maar hoe weet ik of deze ene module erin zit, in Duitsland zou ik moeten kunnen connecten met een androide oid, maar de app is daar niet beschikbaar voor Apple, de app is ook anders dan hier maar heeft wel deels vergelijkbare functies.

 

zoals gezegd, pon komt met de mogelijkheid deze module met QR code later in te bouwen ik meen 250 incl. montage

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden