Ga naar inhoud
  • 0

g3 gas installatie


j-o-s

Vraag

Hoi allemaal Ik zal me eerst even voorstellen.

 

mijn naam is jos en ik ben sins kort in het bezit van een vw passat 1.8 op gas van 1997 (nieuw model). De auto is super alleen ik heb een vraag over de g3 gas installatie.

 

De auto start s morgens op benzine en schakeld na een 10 seconden over op gas. Nu neem ik aan dat hij vanaf nu continu op gas moet blijven lopen. Hij schakeld nu nog een aantal keren over op benzine /gas +/- 4 keer. In de garage zijn een aantal dingen gewisseld. Zoals de temperatuur voeler menbraam filter in het gas huis ook het onderst zoals hij zegt. maar dit probleem blijft. kan iemand mij hiermee helpen of is dit normaal.

 

groeten j-o-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

de gas installatie zit er vanaf het begin in 1997.

ben ook bij een erkent gasinbouwer geweest maar deze zegt dat de reparatie vanaf 1500€ begint.

Hij zegt dat er een uitlaatklep gescheurd is.

Ik heb de compressie laten meten bij een ander bedrijf en dit gaf hetvolgende resultaat cil 1=9 cil2=9 cil3=8 cil4=9

Zover ik weet als er een klep kapot cq verbrand is krijg ik hier heel andere waardes

 

gr jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb twee zekeringen zitten volgens mij een voor gas en een voor benzine

Als ik er een uithaal gaat de indicator van het gas uit En als ik de andere eruit haal blijft alleen de indicator branden.

Ik ga vanavond als ik naar het werk ga de zekering van de benzine eruit halen. Het ergste wat er kan gebeuren dat ik naast de weg kom te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
de gas installatie zit er vanaf het begin in 1997.

ben ook bij een erkent gasinbouwer geweest maar deze zegt dat de reparatie vanaf 1500€ begint.

Hij zegt dat er een uitlaatklep gescheurd is.

Ik heb de compressie laten meten bij een ander bedrijf en dit gaf hetvolgende resultaat cil 1=9 cil2=9 cil3=8 cil4=9

Zover ik weet als er een klep kapot cq verbrand is krijg ik hier heel andere waardes

 

gr jos

 

Als het alleen de gasinstallatie is, dan kun je voor dat geld een nieuwe monteren, dat gaat bij mij gebeuren deze week. Gek dat ze zeggen dat de reparatie bij 1500 begint, hoe kun je nu op voorhand de 'simpeler' fouten uitsluiten zonder daadwerkelijk te knutselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden