Marcel. Geplaatst 10 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Beste Passafisten! Vorige week een likkie olie in de passat gemikt, erg netjes overigens. Maar sinds gisteren nadat ik de passat gewassen heb zag ik ineens een "laagje" olie in de kleppendeksel liggen bij de 2e bobine van onder. Kan het zo zijn dat ik er nu teveel in gemikt heb, of is er nu iets anders aan de hand!? Who knows...? thanks! - Marcel Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 10 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Klepdekselpakking die zweet? Ff schoonmaken en in de gaten houden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marcel. Geplaatst 10 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Klepdekselpakking die zweet? Ff schoonmaken en in de gaten houden. Nee voor de rest zijn ze allemaal droog, alleen die ene inham. Verder sinds de aankoop ook nog geen last van gehad. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 10 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Ff goed schoonmaken en in observatie houden of het terug komt, misschien toch gemorst. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marcel. Geplaatst 10 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Ff goed schoonmaken en in observatie houden of het terug komt, misschien toch gemorst. En even worstcase, ik heb het nu al 2x schoon gemaakt gisteren en zojuist. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 10 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Heb je een foto? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marcel. Geplaatst 10 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Verstuurd vanaf mijn XT1572 met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 10 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Denk toch dat de klepdekselpakking lekt rond de bobine Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 10 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 zweet je vuldop niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marcel. Geplaatst 10 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Oke duidelijk. @@Diver, nee voor de rest is alles kurkdroog, enkel alleen bij de 2e bobine Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 10 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 Haal hem er eens af en kijk wat er onder zit. Dan kan je meteen zien of Vincent gelijk heeft. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marcel. Geplaatst 10 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 10 juli, 2016 @@Diver van de week eens doen, de vrouw moet zo werken/nachtdienst voor ik alles in en uit elkaar heb 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marcel. Geplaatst 27 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 juli, 2016 Opgelost! Lekkende kleppendeksel pakking! Verstuurd vanaf mijn XT1572 met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 butcher1981 Geplaatst 27 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 27 juli, 2016 Indien je het zelf gaat vervangen wel even kijken hoe vast de bouten moet, er is op het net een schema met hoeveel newton hij vast moet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Marcel. Geplaatst 27 juli, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 juli, 2016 Indien je het zelf gaat vervangen wel even kijken hoe vast de bouten moet, er is op het net een schema met hoeveel newton hij vast moet. Is reeds vervangen gisteren avond, m'n monteur heeft alles netjes schoon gemaakt en weer op moment vast gezet! thnx voor het meedenken.. ik had hier nooit aangedacht iig! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 27 juli, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 27 juli, 2016 Mooi dat het weer opgelost is! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Marcel.
Beste Passafisten!
Vorige week een likkie olie in de passat gemikt, erg netjes overigens.
Maar sinds gisteren nadat ik de passat gewassen heb zag ik ineens een "laagje" olie in de kleppendeksel liggen bij de 2e bobine van onder.
Kan het zo zijn dat ik er nu teveel in gemikt heb, of is er nu iets anders aan de hand!?
Who knows...?
thanks!
- Marcel
Link naar reactie
Delen op andere sites
15 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten