Ga naar inhoud

Hoe en wat


butcher1981

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn auto weer volledig gaan poetsen, nu de vraag omdat ik wekelijks mijn autos was en wax.

Ik wil de auto volledige aanpakken en de oude wax eraf hebben maar hoe

 

1 eerst wassen met bijv. Shamppo zonder wax of andere spullen erdoor en daarna apc cleaner verdund erover spuiten en afspoelen.??

 

2 of eerst inspuiten met verdund apc en dan wassen met een milde shampoo of zit ik er naarst en zijn er andere methodes.

 

Of gewoon gaat het er ook af met wassen kleien en krassen verwijderen (compound) gele pad van monello en polish met witte pad (monello) en dan met de hand waxen.

 

Alvast bedankt voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dreft, gewoon wassen met apc, daarna kleien, wassen met een beetje shampoo en dan polijsten ontvetten en waxen.

 

Dreft is vet en aggressief, daardoor gaan de porien van je lak open staan waardoor je auto alleen maar nog meer vatbaarder word voor vervuiling.

Als je een foamlance hebt desnoods daar een scheutje apc in doen en dan foamen, afspuiten,kleien,wassen etc :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Professional Polish is de beste en meest veelzijdige chemische polish die beschikbaar is.

Het is een geweldige verf- en lakreiniger, metaal poetsmiddel en fantastisch op glas, plastic, koplamp kappen en plexiglas. Professional Polish is veilig voor alle lakken en bevat geen wax of siliconen. Het is ideaal als laatste voorbereiding voordat u een wax of sealer gaat aanbrengen. 

  • Bevat geen wax 
  • Bevat geen siliconen
  • Bevat geen UV bescherming
  • Veilig voor blanke lakken
  • Voor een ultiem heldere afwerking
  • Ontworpen voor perfectionisten, professionele detailers en bodyshops
  • Perfect voor: oldtimers, Show auto’s, vrachtwagens, motorfietsen, musclecars, racewagens en boten.
  • Geschikt voor metaal
  • Geschikt voor chroom
  • Geschikt voor plastic
  • Zowel te gebruiken in de zon als in de schaduw
  • Verwijdert oxidatie, lichte vervaging, kleine krasjes, poetskringen, teer, insecten, oude productresten en meer
  • Verwijdert vogelpoep en watervlekken (zure regen)
  • Maakt zo goed als een einde aan waterkringen

Deze polish is tevens geschikt voor milde reiniging van matte lakken (en matte wraps) in combinatie met een zachte finishing pad.

 

ZEER veelzijdig product, heerlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is echt voor bijna ALLES te gebruiken joh.

Ruiten schoonmaken bijvoorbeeld: was, klei, dan HARDE pad met wat Pro Polish, daarna een BRANDschone ruit ;) 

Matzwarte raamstijlen buitenkant? Geweldig product voor!

Matzwarte dakdragers? Hoppa! DIEPzwart weer, zonder vlekken.

Chromen delen met lichte waas erover? BLING BLING!

 

Moet ik nog doorgaan? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is echt voor bijna ALLES te gebruiken joh.

Ruiten schoonmaken bijvoorbeeld: was, klei, dan HARDE pad met wat Pro Polish, daarna een BRANDschone ruit ;) 

Matzwarte raamstijlen buitenkant? Geweldig product voor!

Matzwarte dakdragers? Hoppa! DIEPzwart weer, zonder vlekken.

Chromen delen met lichte waas erover? BLING BLING!

 

Moet ik nog doorgaan? ;)

It's amazing Mike. Showroom shine back in seconds.

Special offer today. Buy one get 5 free

 

:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden